/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Nørdinden.
Fra : Eyvind
Vist : 396 gange
1 point
Dato : 25-06-05 12:17

Hej Nørdinde - her er så en af mine Nerdettes i USA.

http://www.grineflip.dk/temp/tmp_001.jpg

PS. Jeg har ikke fået fortalt min kone om alle disse Amerikanske computerintresserede hunkønsvæsner, men det må vente til jeg har tid.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-06-05 12:26

Kvinden hedder EL-VIRA.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 12:32

aha hende kender jeg - !!!!!!!!!!!
har oven i købet en hel video med Eyvind og EL-VIRA
http://www.grab.com/fun/toons/f/50193/9888

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 12:40

Jeg har 3 DVD'er med Anders And, at I bare ved det.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 12:42

jamen keldd dog - ??????????? lille hanvæsen i bar rumpet - hmmmm

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 12:56

Hov hov, hvad er der i vejen med Anders And, jeg bryder mig ikke
om voldsfilm, og nøgnedamerfilm.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 13:07

det er jo lige det jeg mener keldd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 13:08

Hvor ved du fra du ikke bryder dig om dem - har du da set dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 13:08

dbl >

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 13:11

øh-nej refi, jeg tør ikke rigtig, hvordan gør man?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 13:15

Bare lad være med at trykke på den røde knap oppe i hjørnet af fjernbetjeningen - så dukker de selv op - uanset kanal.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 13:58

Miritdk - Det er nu ikke sådan jeg husker hende.
Men her er nogen jeg maler sammen med i tegneprogrammer.
http://www.grineflip.dk/fun-pics/017/019.html
Og så er der dem - men de er for våde til mig.
http://www.grineflip.dk/fun-pics/013/026.html

PS. Er der slet ikke nogen som ved hvem "Nørdinden" er.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-05 14:25

Det er da mig, men jeg bor ikke i USA

Har jeg bildt dig det ind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 14:27

arv hvor er du go´ til at male

nej nej nej og atter nej - der er ingen der ved hvem Nørdinden er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 14:36

Jo, det ved jeg. En ægte "Nørdinde" er hende som altid scorer computeren.

Når der bliver købt en ny i huset, så tager hun den - og manden han får den aflagte..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 14:40

Nå jeg må lukke...............................tøserne kommer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 14:41

Og hun evner også at gøre rædslen præsentabel, ved at pynte den fint, som Eyvind viste os i sit første link!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 14:42

Hæ hæ creamy, prøv det nummer med mig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 14:53

Ok, hvor bor du Keldd?!
Jeg skal saftsuseme gøre DIN puter til MIN - i løbet af no time*G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 14:55

1 - 0 til creamy keldd -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 15:00

Det må være en form for sexchikane

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 15:00

Og jeg duller' den sq op, så den blir' lidt festlig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 15:33

Hør lige her Creamy, ha ha ha , jeg skal til Ålborg i næste uge, jeg ved ikke hvilken dag,

men mød mig på stationen og fortæl hvad det er du vil gøre, ser du INGEN rører min computer eller

fotografiapparat. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-05 15:44

Mener man kan få en tastaturministøvsuger til usb

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 16:24

Altså, skal jeg bare stå på Ålborg station HELE ugen - glem det Keldd

Men forbered dig på, at når jeg kommer og overtager din computer, så napper jeg også dit fotografiapparat..eller rettere sagt - du giver mig frivilligt begge dele..

Du er en "blød" mand Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 16:36

Creamy:
Får jeg så også smæk?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 16:39

Keldd......... er det kun på film du er imod vold ????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 16:39

Ja, hvis du ber' pænt Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 16:40

Bingo Mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 16:44

nå ja - lol - han skal da ikke have lov at slippe helt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 16:47

Hov hør,hvad er det? Tøserne er efter mig:

Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-05 17:00

Kvinder elsker at drille bløde mænd, Keld Men når de vil ha huleboermentalitet og kølle vælger de karl smart cafetypen med tudser på overarmene! Men børn og familieliv så er det den bløde mand igen!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 17:11

Rigtigt tedd, jeg vil med det samme tage nogle billeder af mine overarme, så de er klar over hvad de er oppe imod.
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-05 17:13

Og husk at holde en rørtang af de store

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 17:23

Gi' mig 10min. fra nu af. keldd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 17:24

Frem med 16:9 kameraet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 17:40
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 17:46

Jeg måtte sætte selvudløsningen (hov hov) på, jeg kunne ikke komme langt nok tilbage,

og hvis der er noget brok fra tøserne, så er det RØVFULD, ha ha ha .

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-05 20:07

Eyvind -> Nørdinden og hendes bedste veninde er da hér : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/experts.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 21:54

LOL..Yes Molo, de der blanke tingester er altså særdeles velegnet,
når læbestift og hår lige skal tjekkes

Og Keldd, jeg driller ikke mere. Du ser jo sej ud med billeder på armen. De står forøvrigt godt til din babyblå t-shirt *SS*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-05 22:08

Se det var det jeg sagde Keld!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 22:11

Hej Tedd ..Har du også en kølle vi skal se?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 22:15

Har tit undret mig over, hvorfor du og Keldd har dobbelt d i jeres navn/nick?!

Fortæl hvorfor Tedd! ellers kan jeg ikke sove i nat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 22:26

og så tav knægtene lige med ét .........

kom da frem - det er da synd hvis creamy ikke får sin skønhedssøvn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 22:30

Tedd er sikkert i gang med at fotografere sin arm - og Keldd, tja han er da ved at skifte den babyblå ud med en sej bryder t-shirt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-06-05 22:30

Fordi jeg er en blanding af Ted Bundy og en sød teddybear?

Nah det er et gammelt nick jeg har brugt siden 96 i forskellige udenlanske chatrooms! Ted var desværre optaget så jeg måtte smide et extra d bagefter! Kan i den forbindelse også stå for Danmark

Troede du havde set min lammekølle creamy? *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 22:32

hehe, ved nærmere eftertanke er det måske mere noget i retning af en skovmandsskjorte Keldd han leder efter..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 22:36

*LMAO*

Nå ja, lammekøllen havde jeg lige glemt Tedd

Du har en fin STOR lammekøllearm Tedd. Ingen tvivl om det *L*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 22:37

tror også på skovmandsskjorten til keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 23:00

Så nu er tøserne gået- så kan man slappe lidt af. [hør]

Så så piger - ikke drille Keldd,
i risikerer, at han tager et billede af jer.......................der ligner.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 23:04

Ja, hvem skulle det ellers ligne?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-05 23:10

Jeg har fået min scanner til at virke ...langt om længe

Kan være jeg snart skal pakke printeren ud ?

..og nu nørder jeg med CSS boxe med runde hjørner uden brug af grafik. Har dog problemer med at centrere indholdet i boxen med Opera og Firefox

Det ender sgu med jeg må stille et spørgmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 23:11

creamy i hopla idag

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 23:19

Whats up,I'm back.
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 23:19

Molokyle - forslag til centrering.
firkantet box oven på den "runde" og lad teksten centrere i forhold til den firkantede.

Apropo Nørdinden og hendes veninde:
Annonce:
SÆLGES::::::::: Brugte CD'er.........billigt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 23:20

Jeg skulle lige være færdig med mine 100 armbøjninger.
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 23:24

Keldd og Tedd - gi'r det nogen appeal med de d'er

Eyvindd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 23:26

Ikke specielt i hopla.

Er faktisk en anelse træt.........af bl.a Eyvind, Molo, Keldd, og Tedd

Lad os starte en klub! ..En kvindehørmeklub, hvor det er tilladt at kværne al vores viden af, hvad angår mænd og deres 100 armbøjninger.

Vi ved sq da godt, at "armbøjningerne" Keldd taler om, er Keldd der sætter en flaske op til munden..Pral af værste skuffe Keldd

Din overarm ser ski noget slatten ud! *S*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 23:32

Bare vent til jeg klasker osv osv
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 23:35

Klasker hvad?! ...fluer?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 23:37

Tøser:

Citat
hvor det er tilladt at kværne al vores viden af

hvis I bare nøjes med det, vil det jo kun vare et par sekunder, hø hø hø

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-05 23:38

Er det Keldds overarm, jeg synes det ligner fede lår

Ja, der kan man bare se, hvad man kan få ud af et billede

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 23:39

[hør] Eyvind, Molo, Keldd, og Tedd - ved i noget om amning. [hør]
Kan man godt begynde at amme når man er 3 måneder henne, og pampersbleerne - hvorlænge skal de kogevaskes.

Eyvindd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-05 23:39

Eyvind -> Det er en box centreret i en box der er problemet. At venstrestille, højrestille og centreres går fint i de indre boxe og det virker i IE. Jeg prøvede dit forslag, men uden held. Heller ikke en container omkring den ydre box med bruge af <span> eller <div> gav det ønskede resultat.

Jeg kan ikke uploade til min hjemmeside i øjeblikket, men her er hele koden :

Kode
<html>
<head>
<title>Rounded corners</title>
<style type="text/css">

/* Snazzy Box */

#xsnazzy h1, #xsnazzy h2, #xsnazzy p {margin:0 10px; letter-spacing:1px;}
#xsnazzy h1 {font-size:2.5em; color:#fff;}
#xsnazzy h2 {font-size:2em;color:#63c; border:0;}
#xsnazzy p {padding-bottom:1em;}
#xsnazzy h2 {padding-top:0.5em;}
#xsnazzy {background: transparent;width:50%;}

.xtop, .xbottom {display:block; background:transparent; font-size:1px;}
.xb1, .xb2, .xb3, .xb4 {display:block; overflow:hidden;}
.xb1, .xb2, .xb3 {height:1px;}
.xb2, .xb3, .xb4 {background:#eca; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #fff;}
.xb1 {margin:0 5px; background:#fff;}
.xb2 {margin:0 3px; border-width:0 2px;}
.xb3 {margin:0 2px;}
.xb4 {height:2px; margin:0 1px;}

.xboxcontent
{
display:block;
background:#eca;
border:0 solid #fff;
border-width:0 1px;
text-align:center; /* Centering content */
}

/* Inset 3D Raised */
.raised {background: transparent; width:90%;}
.raised h1, .raised p {margin:0 10px;}
.raised h1 {font-size:2em; color:#fff; letter-spacing:1px;}
.raised p {padding-bottom:0.5em;}

.raised .top, .raised .bottom {display:block; background:transparent; font-size:1px;}
.raised .b1, .raised .b2, .raised .b3, .raised .b4, .raised .b1b, .raised .b2b, .raised .b3b, .raised .b4b {display:block; overflow:hidden;}
.raised .b1, .raised .b2, .raised .b3, .raised .b1b, .raised .b2b, .raised .b3b {height:1px;}
.raised .b2 {background:#ccc; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #eee;}
.raised .b3 {background:#ccc; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #ddd;}
.raised .b4 {background:#ccc; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #aaa;}
.raised .b4b {background:#ccc; border-left:1px solid #eee; border-right:1px solid #999;}
.raised .b3b {background:#ccc; border-left:1px solid #ddd; border-right:1px solid #999;}
.raised .b2b {background:#ccc; border-left:1px solid #aaa; border-right:1px solid #999;}

.raised .b1 {margin:0 5px; background:#fff;}
.raised .b2, .raised .b2b {margin:0 3px; border-width:0 2px;}
.raised .b3, .raised .b3b {margin:0 2px;}
.raised .b4, .raised .b4b {height:2px; margin:0 1px;}
.raised .b1b {margin:0 5px; background:#999;}

.raised .boxcontent
{
display:block;
background:#ccc;
border-left:1px solid #fff;
border-right:1px solid #999;
text-align:left; /* Align content left */
}

/* Inset 3D Curved */
.inset {background: transparent; width:90%;}
.inset h1, .inset p {margin:0 10px;}
.inset h1 {font-size:2em; color:#fff; letter-spacing:1px;}
.inset p {padding-bottom:0.5em;}

.inset .top, .inset .bottom {display:block; background:transparent; font-size:1px;}
.inset .b1, .inset .b2, .inset .b3, .inset .b4, .inset .b1b, .inset .b2b, .inset .b3b, .inset .b4b {display:block; overflow:hidden;}
.inset .b1, .inset .b2, .inset .b3, .inset .b1b, .inset .b2b, .inset .b3b {height:1px;}
.inset .b2 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #aaa;}
.inset .b3 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #ddd;}
.inset .b4 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #eee;}
.inset .b4b {background:#ccc; border-left:1px solid #aaa; border-right:1px solid #fff;}
.inset .b3b {background:#ccc; border-left:1px solid #ddd; border-right:1px solid #fff;}
.inset .b2b {background:#ccc; border-left:1px solid #eee; border-right:1px solid #fff;}

.inset .b1 {margin:0 5px; background:#999;}
.inset .b2, .inset .b2b {margin:0 3px; border-width:0 2px;}
.inset .b3, .inset .b3b {margin:0 2px;}
.inset .b4, .inset .b4b {height:2px; margin:0 1px;}
.inset .b1b {margin:0 5px; background:#fff;}

.inset .boxcontent
{
display:block;
background:#ccc;
border-left:1px solid #999;
border-right:1px solid #fff;
text-align:left; /* Align content left */
}
</style>
</head>
<body>
<div id="xsnazzy">
<b class="xtop"><b class="xb1"></b><b class="xb2"></b><b class="xb3"></b><b class="xb4"></b></b>
<div class="xboxcontent">
<br/>
<div class="raised">
<b class="top"><b class="b1"></b><b class="b2"></b><b class="b3"></b><b class="b4"></b></b>
<div class="boxcontent">
<h1>3D Raised</h1>
<p>Rounded corners with raised borders</p>
</div>
<b class="bottom"><b class="b4b"></b><b class="b3b"></b><b class="b2b"></b><b class="b1b"></b></b>
</div>
<p></p>
<div class="inset">
<b class="top"><b class="b1"></b><b class="b2"></b><b class="b3"></b><b class="b4"></b></b>
<div class="boxcontent">
<h1>3D Inset</h1>
<p>Rounded corners with inset borders</p>
</div>
<b class="bottom"><b class="b4b"></b><b class="b3b"></b><b class="b2b"></b><b class="b1b"></b></b>
</div>
<br/>
</div>
<b class="xbottom"><b class="xb4"></b><b class="xb3"></b><b class="xb2"></b><b class="xb1"></b></b>
</body>
</html>

..flot ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 23:41

hehe, det turde jeg sq ikke skrive Ans...fede lår?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 23:42

Eyvindd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-05 23:42

..container omkring den ydre box med brug af : < s p a n > eller < d i v > (..mellemrum indsat med vilje af hensyn til kandu.dk !!! )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 23:44

Nu skal fru ans jo ikke komme og spille karl smart, og hvor er forresten tøsernes billeder henne, mirit har haft noget på engang, men jer andre hvad har I at byde på? Jeg tror da ikke det er helt galt bare kom med billederne, så skal jeg nok
behandle dem pænt.
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 23:48

Jo - men jeg kan ikke se nogen steder, at du bestemmer hvad der skal ligge øverst.
a la z-index:

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 23:50

Keldd

Din overarm er nu set af 23 ..jeg har kigget og taget mig en griner 17 gange*L*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-06-05 23:52

creamy

Kig lige på billedet igen, det er ikke en skjorte, men et lagen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 23:56

Som den fine mand jeg er, vil jeg slet ikke komme ind på hvordan jeg opfatter jer to.

Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-06-05 23:58

tedd , refi, eme
tøserne går og driller.

Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-05 23:58

Eyvind -> Der skal ikke lagdeles, men indsættes !!! Jeg er for træt til at kode videre i aften, men z.index kan måske komme på tale når jeg får skrevet det om til en menu. Jeg havde da tænkt at lægge den forhøjede box oven på den sænkede og ved mouseover/mouseout ombytte de to ved via javascript at ændre egenskaben; visibility:hidden;/visibility:visible;.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-06-05 23:59

Lagen?! tja, eller et køkkengardin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 23:59

Keldd - du kan da bare vise et af dine fuglebilleder. (finkerne)
Du er jo god til at fotografere dyr.

Eyvindd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 00:01

Ja, man kan jo ligge på hvad som helst

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 00:04

Dumme tøser, æv bæv.
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 00:16

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 00:19

Eyvind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 00:28

Kan vi så få nattero

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 00:34

Der mangler lidt begejstring her på Kandu efterhånden, hele banden sidder vel på plejehjemmene

rundt omkring. Godnat
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 00:40

Sov godt Keldd

Husk at trække lagenet godt op - og rundt om din spæde drengekrop*L*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 00:47

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-05 00:50

Bare rolig Keld! Jeg skal nok holde øje med dem mens du rekreerer!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 00:59

Jeg SKAL til Ålborg, i denne uge eller næste, for at møde en anden kandu'er,

og jeg siger ikke hvem. Sov så godt alle.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 01:05

hehe, det er jo MIG Keldd ...din knold*L*

Hvis du skal holde øje med mig Tedd, så er det med i seng........NU

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-05 01:35

Så skal der vistserveres lammekølle!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 10:27

Ser ud til det var en hård nat.

Men nu skal vi i kirke, go' søndag alle.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 10:40

Kan ikke fordrage lammekølle. Det ser ikke lækkert ud, og så lugter det af hvidløg

Her hvor jeg bor, er kirketiden kl. 10.00, så jeg må nok se i øjnene, at jeg denne søndag kom for sent op..(herligt)

Og godmorgen Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 10:41

Jeg er sød idag

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 10:47

Ha ha ha , ja jeg springer også lige kirken over, men se her hvad jeg har i haven:

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=146121 Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 10:47

Linket duer ikke.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 10:51
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 10:51

Møg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 10:52

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 10:52
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-06-05 10:59

keldds link skal lige kopieres og sættes i adresselinien

morn creamy og alle jer der dukker op

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 11:06

Godmorgen Mirit

Nøjjjjj, hvor er den sød Keldd. Hjortebabyen altså.
Tag den endelig med til Ålborg!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 11:07

Der kommer et til her:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=153256

Hvis linket ikke virker, så kopier det op i adresselinien. Hilsen
Keldd.

Forresten regner jeg med at få Nobelprisen for netop dette billede, men får nok bare en lang næse.

Hæder, ære og berømmelse, er også noget jeg angler meget efter, for slet ikke at tale om penge, men dem

har jeg masser af, så blæse være med dem.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 11:23

Fine billeder Keldd *S*

BTW. Der er ingen grund til at være millionær, bare man kan leve som en

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 11:25

Nå Keldd så fik du alligevel et par billeder af nogle kandu'er til dit galleri.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-06-05 11:33

Jeg er først på i aften igen, pligterne kalder.
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-05 15:12

Jamen godmorgen Nå nej lammekølle gør sig vist bedst i dæmpet belysning og efter et par glas rødvin! Kan godt forstå du ikke kan udstå synet om morgenen creamy! Så ud med lammekøllen næste dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-05 15:50

G'mor'n

...hvem sku' ha' kølle ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 15:57

Bare den "Nørdinde" ville kigge ind i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 16:03

Et point fra eller til betyder vel ikke så meget for en "Nørdinde"

Hvorfor er jeg igen blevet til et ? tegn Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 16:46

Ans - hvis det er Skype, så har jeg midlertidig slettet alt untagen nogle få.
Mine børnebørn bruger min comp når de er her, og den nye skype har en historik og for ikke at der skal blive ballade har jeg slettet næsten alt.

Men når jeg en dag får startet min nye comp ordentlig op vil jeg igen koble skype til .

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 16:59

Ok, det var Skype.

Du bruger også hotmail, hvis jeg husker rigtigt.

Har du også fået mere plads?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 18:51

Så nu virker Kandu igen.

Ja Ans, men hotmail er langsomt ved at glide ud.
Men der er masser af plads, på min gmail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 18:57

Med hotmail tænkte jeg på at jeg tidligere havde 2 MB, men det er væsentligt forhøjet.

Min søn bruger også hotmail. Han har nu fået 25 MB.

Ville bare høre om det er det "nye" hotmail, der er ændret.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 1 point
Dato : 26-06-05 19:02

http://www.grineflip.dk/temp/tmp_001.jpg

Jeg kan ikke finde den/de tråde, hvor du har brugt ovennævnte link.

Husker bare at du på et tidspunkt skrev at det var "mig"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-06-05 19:08

Har osse fået 25 mb på hotmail, ans!
Nånå "eyvind" History sletter man kun hvis man har noget at skjule Du vist en værre en!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-05 19:12
Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 19:17

Tak for svaret ans.
Gisp - ja det er rigtigt Ans.
Men computerdamen er så herlig, så jeg har genbrugt den i en af mine drillerier.
Og nu har jeg drillet.

Tedd - for den rene er alting rent................så kan tavlen også vaskes ren.
I øvrigt stod der ikke noget som tåler dagens lys.
Og sådan nogle 12-14 tøsebørnebørn kan få alting ud af ingenting. [hør]

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 19:24

Tak Eyvind

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 19:28

Stod der ikke noget, som TÅLER dagens lys?!

Eyvindddd, du er en værre én

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 19:29

Molo - nu bli'er jeg nervøs og vil fremover kun sende emiler til mig selv med automatisk svar.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-05 23:31

Jeg skriver helst ikke noget som tåler dagens lys.
Eyvind uden d'erne som ikke hjælper noget.

Ps. Jeg har heldivis fået mit point igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-05 01:37

Typisk tøffelthelt! Giv points til damerne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-05 01:38

Øh point mente jeg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 09:16

Hvis jeg var dig Eyvind, så ville jeg klage til kandu. Jeg skulle nemlig ikke 'betale' det ene point for at kigge med her efter din lukning*G*

Nu jeg alligevel er her, så lad mig da komme med en lille morgen bemærkning.

Ved i søde mænd, hvad man kan kalde 10 bøsser i samme seng for?! *S*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 10:09

Jeg har klaget, men de siger at det er et af de nye tiltag.
Artige damemennesker skal ikke betale, for at kigge på.

Kan der være så mange i een seng.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 10:21

Hov - de skrev også at der var en fejl i systemet med de artige damemennesker -
men det vil de rette så du kommer til at betale igen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 10:30

Det har jeg fuld forståelse for. Erkender blankt, at jeg ikke er sød/artig i så lang tid af gangen!

Aner ikke hvorfor det falder mig så svært, men det gør det altså

Nogle påstår at jeg er sød, men samtidig skide irriterende..I wonder why?!

De der 10 bøsser! -----> en pølsemix

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-05 10:47

Eyvind -> Det hjalp at gøre klasserne raised og inset til inline elementer med egenskaben display:inline;

...men ikke helt. Nu bliver bredden af raised og inset elementerne i Firefox/Opera den samme som snazzy klassen ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-05 17:30

Så skal vi bare udrydde Firefox og Opera...................den klarer jeg til i morgen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-05 18:26

Hm.... næeh, det er vist ikke nødvendigt, for nu er det jo acceptabelt at kigge på i alle browsere (..selvom det ikke ser HELT ens ud )

Nu kommer det svære : At få et fornuftigt dynamisk menusystem ud af skidtet ...uden Javascript, men med brug af DOM eventmodel i stedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-05 19:23

Hvornår må man se i IE5 og Firefox.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-05 21:24

Snart...!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-05 06:15

Molo kommer snart til alle biografer i nærheden!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-05 20:25

Tjaeh... det er åben bart sådan den ska' skæres :

Citat
molo@pc.dk wrote:

> HOVSA !!! Jeg glemte koden (..flovmand)
>
> Hai Jørgen.
>
> Vedlagt er min kode ;-)
>
> Når man indsætter ´forhøjede´ og ´forsænkede´ boxe med runde hjørner
> i en box med runde hjørner. Hvordan for man så samme resultat i
> Firefox og Opera som i IE ? Altså ´luft´ i højre og venstre margin?
>
> Jeg har indsat display:inline i inset og raised klassen iet forsøg på
> at centrere begge klasser i snazzy boxen, men det virker kun i IE ?
> (..også uden inline parameteren. Uden denne bliver de insatte boxe
> venstrestillede i Firefox og Opera!)
>
> ???
>
> Tak, for gode råd iøvrigt og en altid vidende hjemmeside du har
> -..dér ;-)
>
> </MOLOKYLE>
>
> Mvh. Henrik Mortensen :-)

Henrik:

Det, du ønsker, er at centrere et blokelement med en eksplicit bredde
inden i et andet blokelement. Metoden til at gøre det er at bruge
margin-left:auto, margin-right:auto; Ifølge W3C standarden skal luften
til højre og venstre for elementet fordele sig ligeligt.

Det sker også i alle moderne browsere. IE6 skal imidlertid sættes i
standard compliance modus for at gøre det rigtigt. Det gør du ved at
bruge en validerende dokumenttypeerklæring, som jeg har gjort i mit
rettede eksempel på adressen
http://www.webdesign101.dk/x/henrikm/roundcorners.html

Ønsker du ens resultat i alle browsere inkl. IE5 og IE6 i non-compliance
modus (det vil sige uden dokumenttypeerklæring) skal du bruge begge
dele, det vil sige både margin:auto og text-align:center på din ydre
ramme (xboxcontent). I så fald er det afgørende at de ijndre bokse,
.raised og .inset, er blokelementer, og absolut ikke inline elementer.
Se eksemplet
http://www.webdesign101.dk/x/henrikm/alt.html

Med venlig hilsen

Jørgen Farum Jensen
www.webdesign101.dk

..men nu sér vi om skidtet også virker ..efter hensigten det er !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-05 20:31

[hør] Øv.... det virker sgu !!!

</BØJERMIGISTØVET>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-05 20:57

Næ næ det gør det ikke.
Denne: http://www.webdesign101.dk/x/henrikm/roundcorners.html
IE5 vises de afrundede kasser til venstre sat sammen på midten.
Firefox vises de i midten og ligeligt fordelt lodret

Denne: http://www.webdesign101.dk/x/henrikm/alt.html
IE5 vises de centreret men sat sammen på midten (lodret)
Firefox vises de som det første link.

Sorry - men havde jeg kun Firefox, ville jeg være imponeret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-05 21:21

Mit oprindelige spørgsmål gik på : IE 6, Opera 8 og Firefox 1.04 ...ikke forældede 'gammelmands' browsere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-05 21:49

Citat
Eyvind -> Det er en box centreret i en box der er problemet. At venstrestille, højrestille og centreres går fint i de indre boxe og det virker i IE. Jeg prøvede dit forslag, men uden held. Heller ikke en container omkring den ydre box med bruge af

Der står bare IE.............................nemlig.

og først her står der noget om IE6
Citat
Det sker også i alle moderne browsere. IE6 skal imidlertid sættes i
standard compliance modus for at gøre det rigtigt. Det gør du ved at
bruge en validerende dokumenttypeerklæring, som jeg har gjort i mit
rettede eksempel på adressen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-05 21:51

>>>>mellem citaterne "og først her står der noget om IE6"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-05 21:56

Eyvind -> Når jeg skiver IE ..betyder det ; Dén IE version JEG bruger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-05 22:00

Ps. I MIN version af Firefox vises : http://www.webdesign101.dk/x/henrikm/alt.html korrekt

..også i Opera

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-05 22:01

Trænger du ikke snart til nogen opdateringer Eyvind?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-05 22:02

Først kaster du grums på en programstandhaftig bruger...............
Men denne IE som du SKIVER ( i små versioner måske ??)
Og hvad bruger i IE til ude på Øen - er det ikke med brevduer det sidste stykke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-05 22:04

Foxen er 1.0.4

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-05 22:14
Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 20:49

Eyvind

Kan du ikke sige til emesen at han er tæt på.

Det kan hurtigt gå op, hvis der ikke er hængepartier

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 21:00

Jammen Ans, jeg har altid hængepartier - men det er kun rene 9 taller som duer.
Men vi må hellere lade være, så de ikke bliver for sure.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 21:07

Blive sure eller ej, det generer ikke mig, så længe aj tigger om sine tudepoint.

Du mangler 156 point og 5 spørgsmål så er stillingen 90.000/900

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 21:14

Ans du er skrap til det der - så jeg lader Emesen stå til efter ferien.
Så må vi se om de hængepartier er forsvundet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 21:18

Jeg er kommet videre med min kode (..faktisk har jeg kodet siden i eftermiddags kl. 3 og trænger snart til en pause), men frip.dk er nede for upload og har været det en rum tid, grundet hacker-attack fra en japansk pornodistributør der fandt et sikkerhedshul i frip's Sql ASP og PHP server, så enhver scrip-kitty ku' gå ind at rode med brugernes hjemmesider.

Når min side på et tidspunkt kommer op igen ...eller jeg får taget mig sammen til at købe mig ind på en betalings host, så ska' I sgu bare se løjer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 21:23

http://www.kandu.dk/dk/spg/73811

Hvorfor svarer emesen ikke i ovennævnte spørgsmål ????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 21:25

Lav dog den lille server selv, og kør med den efter behag. Den er gratis og nem for en nørd som dig Molo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 21:34

Ans - jeg skal da lige se om der er hængepartier.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 21:48

Eyvind -> Tror du jeg er millionær og kan have mere end 1 computer kørende i døgndrift ?

Tænk på el-regningen

</FATTIGRØV>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 21:51

http://www.kandu.dk/dk/spg/73832

Ja ja de hængepartier de stopper vel på et tidspunkt !!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 21:54

Ps. Jeg har overvejet at blive godkendt til et af de nye EU godkendte .kid domæner

http://molo.kid

..hvor jeg vil oplære poderne (..og andre) i webprogrammeringens svære kunst ...uden brug af porno

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=395551

</MOLOKODER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 21:57

Med andre ord : Webdesign for kids

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:00

Citat
kør med den efter behag

133 Mhz 196 MB ram er nok.
IBM er selvkørende med Linux serveren - skal bare startes på kontakten/ur.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:03

sorry 166 Mhz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:23

Eyvind -> Jeg bruger selv min 730 MHz. m. 512 Mb. og 10 + 40 Gb HD til daglig , men har en 990 Mhz m. 256 Mb og 20 Gb. HD stående at blomstre under mit akvarium til ingen verdens nytte.

Jeg skal nok ha' lidt teknisk assistance, hvis jeg selv ska' sætte en internet-server op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-09-05 22:30

molo

Min søn er ekspert han har tidligere været bruger på kandu, men gider ikke mere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-05 22:35

Den hentes på nettet og jeg skal nok lave en lille kørevejledning.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-05 22:42

Åbner en : Andre interesser tråd om 'nørderi'

</MOLOKYLE>