/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
hjælp til et forum
Fra : qwang
Vist : 361 gange
120 point
Dato : 03-10-02 16:56

Jeg har lige downloaded et forum ved navn debatforum v2.
Har også lagt det ud, og oprettet forbindelse til mysql. Men når jeg går ind på forummet skriver den bare det her:

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/webusers/www.dca_online_dk/html/forum/index.php on line 33

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/webusers/www.dca_online_dk/html/forum/index.php on line 35

Her er linjerne 33 og 35:

33 $num = mysql_num_rows($out);

35 while($r = mysql_fetch_array($thread)) {

Hvad kan der være galt ??

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 130 point
Dato : 03-10-02 17:08

Forkert opsætning

Kommentar
Fra : qwang

Dato : 03-10-02 17:58

Kan du komme lidt nærmere ind på, hvordan det så skal opsættes....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-10-02 10:53

"qwang" <qwang.news@kandu.dk> skrev

> Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in
> /home/webusers/www.dca_online_dk/html/forum/index.php on line 35
>
> Her er linjerne 33 og 35:
>
> 33 $num = mysql_num_rows($out);
>
> 35 while($r = mysql_fetch_array($thread)) {
>
> Hvad kan der være galt ??

dine queries giver intet resultat? Hvis du laver opslaget manuelt til
databasen, får du så det ønskede resultat?

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.
http://www.emax.dk - http://www.ayianapa.dk
Køb din vin online på http://www.gmvin.dk,
Danmarks måske mest avancerede VinWebShop

Kommentar
Fra : qwang

Dato : 04-10-02 14:36

Nu kan det godt være at jeg spørger lidt dumt, men hvordan gør jeg det ??

P.S. tak for jeres svar indtil nu.. :)