/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Jeg vil ikke tænde på teenagere!
Fra : DenGuleGed
Vist : 545 gange
230 point
Dato : 23-06-05 13:41

Jeg er nu i slutningen af 20erne.
Mit problem er at jeg altid har lyst til sex, og tænker slet ikke på andet døgnet rundt.
Det er alvorligt ment, og jeg ser det selv som et problem.
Det gør at jeg ikke får lagt nok tid i de vigtige ting i mit liv, og får dermed ikke læst til mit studie.
Hver gang jeg ser en pige på gaden, så forestiller jeg mig hende straks nøgen uden undtagelse.
F:Eks hvis jeg sidder i bussen og der sidder en pige med kort nederdel, og jeg ved at jeg får set hendes trusser når hun rejser sig, kan jeg finde på at køre videre med bussen i håb om at hun snart står af, så jeg ikke kører for langt, og jeg lige får skimtet hendes trusser når hun rejser sig. Og hvis jeg er i supermarkedet, tager jeg altid den kasse med den lækreste pige, uanset om køen er meget længere.

Mit andet problem er at jeg tænder på piger helt ned til 15 års alderen. Det ved jeg mange mænd gør, og mange af mine venner har også meldt ud at de da også syntes at de er dejlige at kigge på.
Og klart nok. Jeg ville MÅSKE ikke være sammen med en på 15-16 år, tror jeg nok. håber jeg nok, jeg er stærk nok til når jeg står i situationen. Jeg er ikke helt sikker dog.

Og det er det jeg gerne vil af med.
Jeg er træt af at blive tortureret 24 timer i døgnet.

Hvad kan jeg gøre for at:

1. Tæmme min seksualitet.

2. KOmme af med at tænde på helt purunge piger.

Jeg vil jo gerne videre i mit liv.

Ved godt i tror det hjælper at jeg får en dejlig kæreste jeg kan bruge min energi på.
Men det har også været et problem når jeg har en kæreste. Jeg har altid en kæmpe umættelig lyst til sex 5-6 gange om dagen. Og det er lidt irriterende at blive afvist seksuelt af en kæreste.

Råd søges.
Og tag venligst min tråd alvorligt.

For det er ret drændende problem for mig og for min psyke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-05 13:49

1. Dyrk sex
2. Intet

Hvis det er det du "tænder" på er der jo ikke så meget at gøre ved det.
Sålænge pigerne er "lovlige" går det nok.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-06-05 13:51

nyd det da i stedet for at gøre det til et problem...

Du laver jo ikke noget ulovligt, gjorde du det var det jo en anden sag...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-06-05 13:54

hvorfor er det et problem ????????????? du lyder jo til at være en helt normal 20 årig

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 23-06-05 13:58

jo det er naturligt at tænde på unge piger,og også have en stor sexlyst indtil det griber forstyrrende ind i dit liv , og det gør det jo,der er den mulighed at du prøver at snakke med din læge om en henvisning til en der kan hjælpe dig med dit problem det være sig psykolog/psykiatriker ,der kan jo ligge et andet problem under,men tænder du også på piger på din alder??
knus ladies

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-06-05 14:30

Nu ser det jo ud til at manden synes det er et problem..hvorfor negliserer i det så?
Jeg synes også det lyder somom det er et problem...ja en sexolog kunne måske komme med en løsningsmodel.
Det styrer jo fuldstændig mandens liv..og det er da ikke en god situation at være i.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-06-05 14:34

jeg negligerer det ikke !!

men problemet kan jo vokse ved at have den dårlige samvittighed

som jeg slet ikke synes der er nogen grund til at have...

en psykolog er da en kanon ide, psykiatere er jo dem med piller,,,det synes jeg så ikke er første-løsning

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-06-05 14:35

jeg negligerer det ikke !!

men problemet kan jo vokse ved at have den dårlige samvittighed

som jeg slet ikke synes der er nogen grund til at have...

en psykolog er da en kanon ide, psykiatere er jo dem med piller,,,det synes jeg så ikke er første-løsning

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 23-06-05 14:35

jeg tog ham også alvorlig og forslog at gå til læge og få en henvisning, for selvfølgelig må det ikke gribe ind så man ikke kan fungere i hverdagen
ladies

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-06-05 14:35

mango det gør ingen så vidt jeg kan se - og jeg har læst fejl - manden er jo ikke i starten af 20´ne men slutningen - så det kan netop godt være et problem.
Dog - uanset køn kigger vel alle og tænder lidt - går det over hvad man selv synes er ok så er prof. hjælp at foretrække - det er vi ikke gearet til her jo

DenGuleGed ......... hvis du kan så prøv at kanalisere den lyst lidt ud via andre ting - svært - men kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-06-05 14:46

Lyder som om det er MartinE...

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 23-06-05 14:51

du kunne også prøve at skrive til ekstra bladets sexolog joan ørting her er et link til hende ,hun er ret dygtig
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=11700
ladies

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-05 15:00

Eller deltage i debatten ????

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 230 point
Dato : 23-06-05 15:04

Altså, nu ser jeg det ikke som det største problem, at du tænker på sex hele tiden.

men derimod at du selv har erkendt at det er et reelt problem, og at du gerne vil have noget gjort ved det.

For, se det er så bare spørgsmålet, om det er så stort et ønske, for i og med, at du har erkendt problemet, uden at have været i stand til at kontrollere tankerne om at løse det, synes jeg så mere siger noget om, om du egentlig ikke meget godt kan lide det

Måske er det ikke sådan du selv umiddelbart opfatter det, men dit problem er ikke en disse anderledes end andre dårlige vaner som folk gerne vil stoppe med, og det er lige fra at holde op med at drikke, ryge, eller tabe sig.
Det hedder motivation og selvkontrol.
og hvis du har motivationen, men ikke er i stand til at komme videre ved selv at styre forløbet, skal du daffe op til lægen og forelægge dit problem, så du kan få noget professionel hjælp af en art.

mvh dova

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 23-06-05 15:24

Hej Gule Ged
Det lyder til at du er kommet for tidligt i overgangsalder ... spøg til side, det er ikke unormalt at tænde på de helt unge ~ lovlige ~ piger, de både klæder sig smart og ser udfordrende ud.
Udlev dit ungdomsliv, tag al den sikker sex du kan få, hvorefter du vil sande på et tidspunkt, at du skal videre i dit liv med en fast partner, og - forhåbentlig et mere roligt sexliv. Det oplever du måske når du finder den helt rette partner, der også er villig til at lege med når du har lyst til det.
Der findes masser af sexklubber spredt over hele landet, hvor man som medlem kan deltage enten solo eller som par, som par alene eller med sammen med andre
Det løser måske ikke dit problem her og nu, men du får taget trykket, så du også kan focusere på andre ting i dit liv
Hvis du har en ubændig trang til sex hver dag, så kunne du måske overveje, at blive model, så kan du jo samtidig tjene slidt skillinger
pøj pøj med livet, det er ikke så svært endda

Kommentar
Fra : DenGuleGed

Dato : 23-06-05 16:00

Jeg er da glad for at høre at i alle sammen syntes det er normalt at en mand tænder på de helt unge piger.
Og ja jeg tænder skam også på lidt ældre kvinder.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 23-06-05 16:54

Tænd du bare på de unge piger........dertil og ikke længere.

Godkendelse af svar
Fra : DenGuleGed

Dato : 23-06-05 17:30

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-06-05 18:21

Der er dem der indrømmer de glor på de unge piger, og så er der dem der lyver!!!!

I min alder er de godt lidt ældre en dem du glaner på, men den procentuelle aldersforskel en mindst lige så slem! Så umiddelbart ville jeg ikke dømme dig perveret eller af-artet. Men du bør nok overveje det med at pille ved dem, nede omkring 15 års alderen. Det kan give noget slemt bøvl, med pædofili anklager og alt muligt (selvom det dybest set er lovligt).

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 23-06-05 19:08

DenGuleGed
Hvis du møder en kvinder der "lidt ældre" - så kald hende for guds skyld ikke "ældre" ... Hun er "kun" "en moden kvinde".
Hvis hun hører ordet "ældre" er dine chancer helt forspildte!

Bortset fra dét, så synes jeg, det må være irriterende, at det opsluger dine tanker, så du ikke kan koncentrere dig om andet.
Proffessionel hjælp er vejen!

Tordenkalven ...
Citat
psykiatere er jo dem med piller,,,det synes jeg så ikke er første-løsning

Jeg aner lidt fordom dér!!!

Hvis piller er en umiddelbar løsning for at komme videre, kan jeg ikke se, det er en dårlig løsning!
Piller gives (forhåbentlig) ikke alene. Det gives som supplement i en behandling.

Psykologer, psykiatere, psykoterapeuter ... m.f.l. ... kan være udmærkede - hvis de kan deres kram. Det er tilladt at skifte, hvis kemien ikke er til stede.
Men at gøre det til en fordom, synes jeg, er for langt ude!

DenGuleGed
Jeg synes, det er helt OK, at du spørger herinde - du får mange forskellige svar.
Brug svarene konstruktivt - uden at falde i fordomsfælden.
Husk: Din læge har tavshedspligt - så tal med ham/hende ... Hvis det er en god læge, vil du komme videre i din behandling - og dermed lære at styre dit "problem".
Men husk osse - det sker ikke fra den ene dag til den anden.

Held og lykke

Sannie

Kommentar
Fra : lasseemil

Dato : 14-07-09 07:08

Piger i 40erne er skide dejlige, du skal ikke lære dem op, og de
ved ofte hvad de vil have. Livserfarin i og udenfor "soveværelset"
er da bare fedt. Jeg er selv i den alder nu , men har tændt på "modne"
piger siden jeg var teenager. En anden indgangsvinkel ???