/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Lukke vindue i Outlook
Fra : Nakita
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 22-06-05 23:46

En af mine venner er kommet til (tror jeg) at trykke på "åbne indbakke i nyt vindue".
Hvordan får man lukket dette vindue igen. Det dækker nemlig for indholdet af nye e-mails.
Der er de almindelige mapper + kontaktpersonerne i venstre side, men det nye irriterende billede(mappe) dækker hele højre side.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-06-05 23:52

Hvis der ikke er et kryds i øverste højre hjørne du kan trykke på så prøv Alt_F4. Den plejer at lukke ethvert vindue.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-06-05 00:11

I Outlook Express
I vis/layout skal der vinges af alle steder UNDTAGEN:

Foroven (Grundlæggende): Outlook-panelet og visningspanelet

Forneden (Indholdsruden): Ved siden af meddelser

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-05 00:21

Hvis du dobbeltklikker på en mail skal den jo komme i et nyt vindue.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-06-05 08:32

rart at vide om du virkelig mener outlook eller om det er outlook express

du mener vel ikke bare indholdsruden hvor fluebenet kan sættes og fjernes under vis og layout ????( det er ikke anbefalelsesværdigt at have indholdsruden vist) !

Accepteret svar
Fra : nuber2

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-05 15:13

outlook: Under vis kan du tænde og slukke for de manglende vinduer
outlook express 6: under vis vælges "layout..." (har ikke en dk udgave til rådighed lige nu, hedder måske noget andet der) og med checktegn kan der tændes og slukkes.

NB de fleste unoder i forhold til indholdsruden er væk, bare du har en ordentlig antivirus på sker der ikke noget; gennem de seneste 2 år har jeg haft indholdsruden åben i både outlook og oe uden problemer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-06-05 15:18

nuber - stadig ang. ruderne - så er det bare ikke alle der undgår problemerne - det har også noget med brugernes måde/sikkerhed/forsigtighed at gøre

Godkendelse af svar
Fra : Nakita

Dato : 11-02-06 22:29

Tak for svaret nuber2.