/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
reklamere for en hjemmeside
Fra : freeeeeeeen
Vist : 1093 gange
100 point
Dato : 22-06-05 21:52

jeg har lavet en hjemmeside og lagt den på nettet men google finder den ikke er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at fremme det at andre finder min side

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-05 21:54

Gør som alle alle andre, reklamer her! Det koster intet!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-05 21:54

Spøg til side, kunne bare ikke nære mig!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-05 21:55

Fat på Molo, han have en opskrift for nyligt. Søg eventuelt på Kandu (øverst til højre).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 21:56

Der er da ingern der kan forbyde dig at lægge et link her i tråden - så ved vi da hvad vi snakker om.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-06-05 21:59

Google´s robotter skal have tid til at finde din side. Jo flere hits, jo højere op kommer den i søgefunktionen.

Men ellers skal du lægge de såkaldte metatags ind i koderne.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-06-05 22:00

gad vide om jeg er logget ind......uden at ka se eget svar,,,,,,eller var det samme prob igen..........

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 22-06-05 22:02

se hos www.metamaten.dk og anvende alle tips som gives der. så er chancen rimelig stor, at en søgerobot finder den hurtig (så ca. 2 til 6 uger), skal det være hurtiger, skal man betale sig ud af det.
kattefar

Accepteret svar
Fra : anetteogjesper

Modtaget 110 point
Dato : 22-06-05 22:02

brug meta tags

Citat
Søgemaskiner:

En af de måder som Internetberugeren finder ens hjemmeside på, er gennem søgemaskiner. For at søgemaskiner kan fungere, er de nødt til at lave et kæmpe kartotek, med alle mulige hjemmesidelink. Til at udfylde dette kartotek, har man ansat nogle "robotter", til at søge rundt på Internettet og finde hjemmesiderne og give en kort beskrivelse af dem. Der findes forskellige slags søgerobotter. Nogle søgerobotter scanner de første 10 ord, andre leder efter de mest brugte udtryk/ord på hjemmesiden, og helt andre kan gå ind og læse nogle koder om hjemmesiderne, hvis de da er lagt ind. (meta-tags) I dag har de fleste editor sådanne koder man kan sætte ind, men ikke alle koderne.
Hvis man ønsker at undgå at søgemaskinerne kun scanner de 10 første ord, er man nødt til selv at fodre søgemaskinen. Dette foregår som regel, via en formular, som udfyldes med en kort beskrivelse af hjemmesiden, hjemmesiden titel, søgeord samt hvilken kategori hjemmesiden skal gå ind under. I dag er der et utal af søgemaskiner og flere vil komme til. Det er derfor umuligt selv tilmede sig disse søgemaskiner. Heldigvis tilbyder nogle hjemmesider enten mod betaling eller gratis, at tilmelde ens hjemmeside til andre søgemaskiner.

http://www.scandy.com/metatags.htm

http://www.submitexpress.com/tools.html

Kode
http://www1999204.thinkquest.dk/bliveset.htm
http://www1999204.thinkquest.dk/bliveset.htm#meta

mvh
Anette
www.xxxxx.dk

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-06-05 22:05

ellers skal du bare gøre som mig

Ole fahnoe
www.fahnoefoto.dk

sådan reklame

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-06-05 22:07

Flere af samme, nu vi er igang.
Prøv denne side med film, langsom, men meningen er god nok
www.film.steeenmartinsen.dk
Dette er fri reklame, og gratis film, og de giver næsten mere reklame, end;;;;;;;;;men jeg kan ikke lide de der, meta.....børger

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-06-05 22:09

www.steenmartinsen.dk
der røg 1 eeeeeeeeee for meget på, må være eftervirkninger af gårdagens REGN

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 22-06-05 22:33

@olefahnoe
det skal man ikke gøre, hvis man vil have sin webside synlig. den er ikke til at kontakte. enten forkert link eller server nede.
kattefar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-05 22:40
Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 22-06-05 22:54

jeg gik på google, søgte på "tilføj link" og smed så mit link alle de steder jeg kunne komme til det.
Det skaffede mig en førsteplads på søgeordet "debat" i løbet af forholdsvis kort tid.
Held og lykke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-05 22:58

på googles er det muligt at tilføje lige så mange ord der kan virke tiltrækkende på de fleste - kun fantasien sætter grænse

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-06-05 23:27

musenfryd> Det er da noget skidt, hvis din side ikke er en debat side. Men handler om økologisk sommeraffald fra nordøst vendte markers gyllelugt-gener i græspollen sæsonen.!

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 22-06-05 23:38

hehehehe.. det kan der være noget om, men nu er der jo sådan noget som søgeord, og jeg var heldig og valgte det rigtige
Det er faktisk kommet bag på mig at det gjorde så stor en forskel, for alle snakkede metatags og hvad ved jeg, men det her gjorde det altså for mig. Nu har jeg også mange hits, men det havde jeg ikke dengang den røg på førstepladsen.
Jeg har sidenhen hjulpet en del andre sider med det samme, og det har givet pote hver gang.

Godkendelse af svar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 01-07-05 14:49

Tak for svaret anetteogjesper.