/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kraftwerk og deres bærbare
Fra : thefool
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 22-06-05 21:33

Hej!

Jeg er selv en ihærdig bruger af FLStudio, og mit spørgsmål angår Kraftwerk.
Jeg ved godt hvordan de lavede musik osv men i de nyere "Live" video'er står de
alle fire på en række med hver deres bærbar. De har jo både en masse grafik bag
dem og musikken, men hvad er det lige helt præcist de laver?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-05 21:40

De står vel og sampler på et eller andet musikprogram? Og styrer noget grafik trådløst!

Kommentar
Fra : thefool

Dato : 22-06-05 22:35

hmm ja de styrer grafikken men er ikke helt sikker på at de står og sampler. måske nærmere noget filter(equalizer, compressor osv) og effektstyring

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-05 00:48

Det kan være man bliver lidt klogere her?
http://kraftwerk.technopop.com.br/data_technology.php

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-05 00:50
Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 23-06-05 11:10

De står reelt bare og mixer musikken realtime.... de har lavet grundarbejdet hjemmefra og lægger så effekter på, og skruer op og ned, og muter/tænder for spor på scenen...

Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : thefool

Dato : 23-06-05 11:24

Tak for svaret, tedd!
Den hjemmeside besvarer hvad jeg ledte efter!

Kommentar
Fra : thefool

Dato : 23-06-05 11:25

også tak til dig flyffyclaus.