/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til indhold
Fra : Kjeldbjerg
Vist : 772 gange
100 point
Dato : 22-06-05 17:01

Har en hjemmeside der primært bruges til fest/familie-billeder, men den indeholder også profiler af gutterne, samt lidt afstemninger.

Men står og mangler lidt kreative ideer til hvad jeg ellers kan have på siden, sådan at den ikke står helt stille når der ikke lige er nye billeder at komme på.

Det skal selvfølgelig helst være sjovt/interessant , og noget hvor man jævnligt kan opdatere (som f.eks afstemninger).
Alle forslag er velkomne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-06-05 17:05

Prøv at se Søren's hjemmeside. Den er oven i købet lavet med et værktøj der gør det nemt.

http://www.kandu.dk/dk/spg/69190

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 22-06-05 17:12

Hvad med at smide et forum på din side? (eller evt en gæstebog)
Så du og gutterne kan skrive sammen om forskellige ting og sager.
På den måde er der "liv" på siden selvom du ikke lige får lagt noget på.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 22-06-05 17:23

Hvad med nogle spil, nogle sjove film klip.....

/CaPsen

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 22-06-05 17:32

Jeg ville lægge en chat på siden, vennerne kan snakke lidt sammen.

http://www.newbie.dk/forum/laes.php?gruppe=11&trad=10190
--
Og så lave nogle afstemninger.

http://www.newbie.dk/webservices/minivote/index.php

Hvad med et babe galleri. I sofcore enden. Det giver hits der vil noget.

Ellers se lidt på den her side for flere gode ideer:
www.poppet.dk

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 22-06-05 17:37

Prøv lige at se hvor mange programmer han har lagt ind:

http://www.poppet.dk/programmer.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-05 17:39

og så er der lige den der kalender hvor alle kan skrive - den plejer at være rigtig populær

Kommentar
Fra : Kjeldbjerg

Dato : 22-06-05 19:55

mirit , hvad er det for en kalender?

og masser af gode forslag, men ikke lige det jeg leder efter, så keep em coming

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-05 22:48

æv - kan ikke huske hvad den hedder og har forgæves søgt uden at finde den - håber andre kan redde den for mig ;-:

giver pip fra mig hvis jeg kommer i tanke om det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-06-05 22:51

Kjeldberg -> Har du set Sørens hjemmeside? På den findes alt hvad de andre har nævnt og mere til.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-06-05 22:53

Sørens hjemmeside: http://www.86325578.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-05 22:57

JA!!!!!!!!!!! arne - søren har kalenderen

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 22-06-05 22:59

smid et phpbb forum på, så kan du også få en chat og spil og tusind andre mærkelige ting... og du kan lave afstemninger i forummet
www.phpbb2.dk

Kommentar
Fra : Kjeldbjerg

Dato : 22-06-05 23:11

Har tjekket den side, og synes ikke der var noget jeg kunne bruge (uanset hvor mange gange du nævner den).

Kalenderen så dog spændende ud, selvom det ikke ser ud til at alle kan skrive i den?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-05 23:21

nej - der findes en kalender hvor site ejer kan tildele dem han synes kodeord hvorefter flere kan skrive notater osv i den - ganske god i familie sammenhæng - arghhhhh kan ikke huske hvad den hedder for hulan da også

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 100 point
Dato : 22-06-05 23:35

Der er også kalender i phpbb, måske du kan nøjes med at tage den uden et helt forum?

Godkendelse af svar
Fra : Kjeldbjerg

Dato : 23-06-05 01:23

Takker musenfryd, vil prøve at rode lidt med det.

mirit, kommer du i tanke om hvad den kalender hedder, så skriv det lige, og jeg får smidt nogle point din vej

Vil selvfølgelig også gerne høre hvis der er andre der har forslag, gerne noget andet end forum/chat