/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
overplade til smeg gaskomfur CI 65 MVDK
Fra : pernille81
Vist : 4373 gange
100 point
Dato : 22-06-05 16:38

jeg har sprunget den overplade man kan ligge over gasblussene på mit Smeg komfur i luften. ved et uheld blev den lukket ned over blusset da det stadig var tændt. spørgsmålet er så nu hvor jeg kan købe en ny.
det er oprindeligt købt hos Snehvide, nu Punkt 1. de forhandler det ikke længere. har ligeledes tjekket hos smeg.dk men kan heller ikke se de har den.

mvh
pernille

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 16:47

Du kan nok ikke se det på deres hjemmeside.
Men prøv at skrive/ringe til dem - de har da helt sikkert reservedele til deres komfurer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 16:50
Kommentar
Fra : pernille81

Dato : 22-06-05 21:56

tak for svaret. men havde prøvet hos hvidevarerdele.dk og de havde ikke overpladen, jeg skal også oplyse til forsikringen hvor meget den kommer til at koste - det er ligeledes svært at finde ud af!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 22:14

Det må du kunne få oplyst hos importør eller fabrik (ved ikke hvor de bliver lavet)

Accepteret svar
Fra : Pede1313

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-05 07:55

Du finder alle oplysningerne her hos importøren. www.witt.dk

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 23-06-05 08:47

Hej Pernille

Jeg har en glasplade til et SMEG CB 64 gaskonfur (fire gasblus), som aldrig er blevet brugt. Jeg ved ikke om den passer til din model, men du kan evt. ringe til snehvide.

Mvh. AMP

Godkendelse af svar
Fra : pernille81

Dato : 23-06-05 13:52

Tak for svaret Pede1313. jeg kunne bestille en ny plade til kr. 1195 ved telefonisk henvendelse.