/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Logo_driller_med_skarp_kant
Fra : mpjc
Vist : 533 gange
250 point
Dato : 22-06-05 13:24

Hej!

Jeg er ved at lave et logo, men jeg synes det driller med den sidste finish..

www.mpjc.dk/logo_top_baggrund.psd

Håber en kan lave den skarpe kant ( bølgen ) helt fint...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-06-05 14:10

Hej

Det er meget svært at komme et svar, da jeg kun kan se noget af det blå. Er det scannet?
Hvis ja, så rentegn det istedet for at bruge en scanning.
Du kan evt tegne med en blå strg (samme blå som bølgen).

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 22-06-05 14:24

hej...

Kan du ikke se det hele...

www.mpjc.dk er logoet bare i .gif format...

Hvordan får jeg den bølge helt skarp... ?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-06-05 15:13

Du tegner med blyant hele den ramme hvor vandet skal være og bagefter fylder du ud med malerspanden med den blå farve. Den streg du tegner med blyanten er 100% skarp. tegn med blå farve.
Så er dit problem løst.
Eller tegn det i illustrator, corel draw.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 22-06-05 15:40

Hej mpjc!

Til den anden "tråd" Så har jeg arbejdet lidt videre med dit hjørne, sådan så du ikke får den hvide "klat" udenfor rammen. --> http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=10689
Nu kan du bruge det eller lade vær.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 22-06-05 16:46

dbl- så kan du da også lige lave den lige steg, for det andet er du da meget god til....

hawaii7- tror ikke helt du forstår hvad jeg spørg om.... jeg spørg om nogle ikke kan lave det logo så den streg er helt lige/skarp.

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 250 point
Dato : 22-06-05 17:47

Hvilken lige steg? Skal det bare være en lige steg? Hvor lange og hvor høj skal den være?
Med hensyn til logoet, så bliver den kantet hvis du vil have den helt skarp. Men du kan se den helt skarp her --> http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=10694

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 22-06-05 19:10

Hawaii7 har ret, du (eller den du får til at lave det) burde lave det i et vector program som illistrator eller corel draw.......
Vixen

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 22-06-05 22:15

Ja, men er der ikke en som lige kan gøre det?

Spørg bare...

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 22-06-05 22:37

alt kan bestilles og fået lavet, det er kun et spørgsmål om prisen
kattefar

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 23-06-05 14:29

lol... det kan da ikke være så svært... så bare forklar mig hvordan jeg får lavet den helt skarp...

Godkendelse af svar
Fra : mpjc

Dato : 06-08-05 15:16

Tak for svaret dbl.