/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kolding - Stockholm
Fra : johnny80
Vist : 1279 gange
399 point
Dato : 22-06-05 01:06

Hvordan kommer man billigst fra Kolding til Stockholm sidst i juli?
Stil et forslag op med tid og priser. Jeg har bil, men husk evt. broafgift og benzin.
Det skal være realist, dertil kan fly, tog og færger også bruges.

Den bedste og billigst forslag beløner jeg med mine point.
Skriv evt. link til de sider I bruger.

På forhånd MANGE TAK !

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-06-05 01:50

Det billigste forslag

Du stiller dig ud på en motorvejsrasteplads og får et lift med en lastbilchauffør der skal den vej

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 02:36
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-05 07:44

Måske billund stockholm med cimbrer air?

1 enkelt koster 752 svenske kroner i følge den her den 29 juli
http://www.kelkoo.se/browse/b/172201/t_Billund.html

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 399 point
Dato : 22-06-05 08:07

Du kan osse booke direkte hos cimbrer air! f.eks er deres kampagnepris den 28 juli 523 ddk
http://www.cimber.dk/

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 27-06-05 22:57

@tedd

Ja, det var en billig måde. Har ellers ledt mange steder efter billige fly-billetter.

@refi

Okay forslag, men hvad koster det med tog, der er ingen priser, så vidt jeg kan se.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-05 23:11

Det skal du spørge om på en station - Du kan ikke få oplyst landsoverskridende priser på nettet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-05 23:43
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-06-05 23:44

Du blir nødt til at kopiere hele linket ind i adresselinjen!

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 28-06-05 00:06

@tedd
Kan ikke få den til at virke, men fandt noget i lig.

Lader lige spørgsmålet stå oppen lidt endnu, inden jeg dele point ud.

Godkendelse af svar
Fra : johnny80

Dato : 21-02-06 14:44

Tak for svaret tedd.

Og undskyld at du før får point nu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-02-06 01:29

Håber du kom afsted Og billigt!