/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kodning af mapper
Fra : jeanette18
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 21-06-05 21:43

Heysa. Jeg savner et meget stærk program, udelukkende til at kode mine mapper. Eneste krav er at det skal være enkelt og nem. Jeg har via en del tråde kunne læse mig frem til programmer som bl.a disse her:
http://www.topdownloads.net/software/view.php?id=11463
http://www.eksperten.dk/spm/563690
http://downloads-zdnet.com.com/Folder-Access-Pro/3000-2092_2-10256008.html?tag=lst-0-1

Har også prøvet f..eks. folder guard og et andet program (husker ikke lige navnet) - men jeg synes ikke umiddelbart programmet var så enkelt endda. Har lidt svært ved at gennemskue den engelske tekst i menuerne.

Så gode råd modtages gerne:)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 21:51

Har du prøvet denne som er fri:
http://www.cypherix.com/cryptainerle/index.htm
fra et af dine link, og den ser nem ud.

Jeg har ikke selv prøvet den.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-05 21:53

Folder access virker upåklageligt selv i gratisversionen.
Et super godt program, men glem ALDRIG dit kodeord

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 21:56

Folder access låser de mapper DU vil have låst og alle forsøg på at komme i mapperne uautoriseret åbner blot kontrolpanel.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 21:59

Refi - så giv en Dansk anvisning på brugen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 22:06

Hvad mener du - du installerer da bare programmet og fortæller det hvilke mapper der skal låses.
Fremover skal du højreklikke på mapperne for at låse dem op (med kodeord selvfølgelig).
De bliver låst på samme måde - Du får et nyt menupunkt når du højreklikker på biblioteket.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 22:09

Kan se det link du har er til proversionen - finder lige den anden - øjeblik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 22:09

Hov ikke til mig - men måske lidt forståeligt for "jeanette18"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 22:13
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 22:14

Hov - den havde du da - men det er den rigtige

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 21-06-05 22:17

Heysa refi:) Tusind tak for hjælpen. Programmet er helt i top!

Kærligst Jeanette18

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 22:20

Selv tak - det er med sikkerhed et program du bliver glad for.