/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3 + HJÆLP!!!
Fra : Emmapigen
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 21-06-05 17:01

Hej....jeg vil gerne brænde en cd med mine mp3 filer, men jeg ved ikke hvordan man gør. Jeg har 62 filer som i alt fylder 238 MB, og så vil jeg mene at de gerne skulle kunne være på en cd på 700 MB. Men ved halvdelen af sangene står der "ikke plads nok"......Hvad gør jeg forkert?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 17:09

Det jo nok fordi du brænder den som audio eller lydcd! Hvis du bare skal ha smidt nogle mp3'er over på en cd skal du brænde som data cd!

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-05 17:10

Hvis du brænder fra Windows Media Player, er løsningen at du i Bræn CD modilet over til højre øverst skal trykke på den lille pil, så får du mulighed for at vælge hvilken type du vil brænde. Du har nu valgt Lyd-CD, du skal vælge Data-cd.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 21-06-05 17:11

hej Emma

Brænd dem som data (istedet for lyd/audio), så skulle der være plads nok. Lige nu ser dit brænderprogram det som minutters musik, og der kan jo på en stor skive max være 80 min's musik. Og dine 62 mp3-filer er langt mere end 80 min's musik.

Mvh Niels

Godkendelse af svar
Fra : Emmapigen

Dato : 22-06-05 09:57

Tak for svaret arne.jakobsen.