/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Overførelse af spil?
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 443 gange
20 point
Dato : 21-06-05 16:14

Jeg skal have overført et spil der hedder "mit eget eventyr" til en anden computer jeg har. Jeg har prøvet vis en diskette, men når jeg åbner spillet fra disketten på den anden computer, står der :Det drev eller netværkstilslutning, som genvejen mit eget eventyr.ink refererer til, er ikke tilgængelig. Kontroller at disketten er sat rigtig i, eller at netværkssourcen er tilgængelig.

Jeg har hentet spillet på nettet, på denneher computer og vil gerne fungere her, men ikke på den anden.

Det er ikke disketten der fejler noget, for jeg har prøvet med flere forskellige for en sikkerhedsskyld ..

Håber en eller anden vil hjælpe mig..

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 21-06-05 16:17

hej
Er den anden COMPUTER ikke tilsluttet internettet?? Hvis ikke, tilslut internettet og prøv igen.

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 21-06-05 16:18

jeg mener at du skal tilslutte internenetet til den anden computer og prøveat hente spillet forfra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 16:19

Du må downloade det igen fra den komputer hvor det skal være.
Du har sikkert under download åbnet det direkte fra serveren og dermed installeret det direkte.
Det er ikke alle spil du uden videre kan "pakke" sammen igen.
Derudover kan det være spillet skal være online.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 16:21

Hvor har du fundet det ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 16:23

Lyder som om det bare er genvejen til spillet du har på disken? Da du downloaded det blev det så installeret fra din pc eller skulle det installeres over internettet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 16:25

Er du sikker på at det er spillet du har lagt på disketten og ikke bare genvejen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 16:27

Ligger det spil du hentede i en mappe eller på skrivebordet.
prøv at højreklikke på det du hentede fra nettet og vælg egenskaber.
Hvilken størrelse viser det.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:29

Miranda24#

ja, men jeg kan ikke tilslutte den til internettet.

havde nemlig også tænkt på det, men har noget ubegrænset så det er vidst ikke muligt ..

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:30

tedd#

Det blev downloadet ned til denneher computer fra internettet.

Kan jeg mon downloade det direkte ned på en diskette og så sætte disketten i den anden computer ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 16:33

Ikke hvis spillet skal være online og den anden komputer ikke er det.

Hvor har du fundet ? Et link til hvor du har hentet det ville hjælpe.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:33

Eyvind#

Det er bare en genvej jeg har lagt på disketten, så det kan være derfor ?

Størrelsen er : 432 byte

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:34

refi#

Uha .. Kan ikke huske hvorfra jeg hentede det :/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 16:34

Det er sikkert kun et link til et onlinespil du henter (hvis det kan være på en diskette)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 16:34

Du skal lave en mappe på skrivebordet og kal den spil.
Så downloader du spillet og vælger gem på comp.
Find din mappe og læg den der.
Nu kan du trasportere den videre, evt. på en diskette hvis den ikke er for stor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-05 16:36

Det er med sikkerhed ikke spillet du har på disketten.
Hvis du højreklikker på iconet og går i egenskaber - hvilken adresse skriver den så.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:47

Eyvind#

Men hvad er foreskellen på det og det jeg gjorde før ?

Der gemte jeg den på skrivebordet .. Og puttede den derefter ind på disketten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 16:50
Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:51

tedd#

Ja, det er det ..!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 16:53

fylder 1.96 mb vist lidt for stort til en diskette!

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:56

Hmm .. Hvad kan jeg så gøre ?

ikke så meget ?

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:57

Har også en USB, men ved ikke om den virker ,,

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 16:59

der er i hvert fald 128MB på ..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 16:59

usb pen? Ingen cd brænder eller er der internetadgang på den anden PC?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 21-06-05 17:00

usb pen kan du få instruktioner i hvordan virker fra Eyvind

Godkendelse af svar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 21-06-05 17:05

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 17:29

Jeg går ud fra at du har win 2000 eller XP.
Start comp >sæt din usb-pen i og den vil vise sig nede ved uret som en lille grøn pil.................gør den det så lad høre.