/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
omdrejnings tæller på min skønne puch 4-~
Fra : 127tage
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 21-06-05 15:43

hvordan montere jeg en omdrejnings tæller på en monza 4g motor ?

mvh

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 21-06-05 17:36

køb et kose digital speedometer med omdrejningstæller og så montere det.... enomdrejningstæller montere man ved hjælp af en ledning der skal sidde på svinghjulet eller der ved tændrøret

Kommentar
Fra : bajernar

Dato : 13-11-05 20:11

du tager den gule ledning på omdrejnings tælleren og sætter samen med den guleledning nede i tændingen.
og så tager du den brune ledning på omdrejnings tælleren og forbinder den så den har stel forbindelse.