/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
HP layout?
Fra : Angelica
Vist : 465 gange
200 point
Dato : 21-06-05 15:36

Jeg har i noget tid siddet og leget med min hjemmeside men er ikk helt
tilfreds med min menu opsættning.. så jeg søger en side eller noget hvor
jeg kan se eks på forskellige menu opsætninger.. håber nogen kan komme
med gode råd og hjemmesider jeg kan tjekke ud..

min side handler om grafik, skins til forskellige programmer, mail baggrunde m.m..

kh
angel

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 15:54

Er det sådan noget du tænker på - så er du vekommen til at kopiere den.
http://www.hirsenet.dk/hirsebakken/

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 21-06-05 15:55

Kan du ik skrive din HP's URL???

Ville gerne lige tjekke siden først!

/CaPsen

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 21-06-05 16:09
Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 21-06-05 16:10

min side - www.angelce.dk

kh
angel

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-06-05 17:04

Oh Dear... nu får jeg nok på hattepulen
Nå jeg foreslår det nu ali'veller
GuppY... kig ind forbi http://www.freeguppy.dk/ den opsætning er godt nok ikke lige min smag, men kig evt. i gæstebogen, der er links fra "gæster" vedhæftet. Din webhost (webhotel) skal dog understøtte PHP, ellers fungere GuppY ikke.
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 200 point
Dato : 21-06-05 17:05

NB: Ellers er der også http://www.gratisdesign.dk/ benyt menuen til venstre.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-06-05 17:16

Til sidst... så benytter jeg selv Xara Menu maker fra http://www.xara.com/products/menumaker/ den er hurtig at lave en menu med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-05 20:12
Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 23-06-05 00:18

Tak for svaret CLAN.

Hejsa.. tak for alt i har sendt der var lidt af alt jeg kunne bruge men en side da lige
gav mig ideen går til http://www.gratisdesign.dk/ som CLAN foreslog.. så tak for jeres
hjælpe alle sammen..

knus
angel

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-06-05 08:44

Ohøjsa
Jammen det var da rart, at der var noget, som ku' bruges - takker for points
Søren

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 27-06-05 17:31

til jer som har givet mit indlæg et kommentar er nok lidt
nysggrig i at vide hva jeg kom frem til men så kan i med
glæde lige tag et kig på siden.. der er dog meget som
skal laves men har da fået en fed menu side..

knus
angel "endnu en gang tak til Søren aka CLAN..
www.angelce.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-07-05 07:24

Hej Angelica
Ja jeg sidder ude på mit arbejde i Nordsøen, så jeg følger ikke så meget med på Kandu i den periode.
Du er da sluppet pænt fra din hjemmeside, den er faktisk rigtig flot. P.g.a. restriktioner på vores internet, ja så kan jeg ikke komme ind på din gæstebog, og afgive en lille hilsen. Jeg har dog kigget lidt på din start side, og kan se du mangler lidt "meta tags", kig evt. lidt på www.metamaten.dk
Da jeg nævnte GuppY, så er det fordi min hjemmeside er opbygget via denne, du kan se den i funktion på www.86325578.dk
Hygge... og fortsat god "hjemmeside"
Søren