/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
ny pc
Fra : allano
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 02-10-02 22:02

jeg har købt en ny pc og efter magler den driver til lydkort og netkort hvor kan jeg finne driver til disse. Det er pci multimedia audio lydkort og pci netkort

Accepteret svar
Fra : lars_boye

Modtaget 60 point
Dato : 02-10-02 22:25

Hej...
Du kan prøve at gå ind på www.download.com der er måske nogle drivere du kan bruge...

Held og lykke

Kommentar
Fra : sony

Dato : 02-10-02 22:25

? skal man ikke vide hvilken producent+version det er, for at få den korrekte driver til disse jeg måtte i hvert fald finde et program på nettet der kunne fortælle mig om min puter bestod af syltetøj eller æblegele ! ;)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 02-10-02 22:28

det er ikke oplysninger nok.......der må stå noget mere, enten på pakken eller andre steder

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 03-10-02 06:43

Du ser efter i Online manualen e.l., hvilket lydkort og netkort du har, så går du på firmaets hjemmeside og søger efter driver. Alle pc producenter med respekt for sig selv har både manualer og de nyeste driver liggende ude på nettet.
I øvrigt skulle der ikke være en SystemCD-ROM med, der indeholder alle drivere til din PC? Ellers kunne du jo klage, sålænge den er ny og få den tilsendt.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 03-10-02 11:12

Du kan også prøve at hente sisoft sandra: http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/html/dload.htm
vælg Advanced/Freeware
Der kommer der så oplysninger omkring alt dit hardware

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 03-10-02 21:29

Fandt du en driver på http://download.com siden du accepterede Lars boys svar....
Da jeg tvivler på det.....så skal du bare vide at spørgsmålet er lukket om en time, og hvis du laver nye indlæg i denne tråd, så koster det point for andre at se !!!!!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 03-10-02 23:10

Hej allano,

fik du løst dit problem, eller driller det stadigvæk?

jeg spørger ligesom E.P. fordi du ikke har givet nogen tilbagemelding, og så er det jo lidt svært at vide om du har fået det løst eller ej...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : allano

Dato : 04-10-02 23:09

ja jeg fant noget og i dag fik jeg denne cd-rom der passe til det hele så nu køre det tak for gode kommentar