/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
JanneP ved ikke hvad der skal ske ?
Fra : zonker
Vist : 478 gange
300 point
Dato : 02-10-02 21:44

Måske det var en ide at anvende spørgsmål til dine personlige svar.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 02-10-02 21:47

hvad er spørgsmålet så denne gang

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-10-02 22:29

Hvis man følger med og bruger sin orienteringssans ved man det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-10-02 00:04

Hej zonker

Min orienteringssans fortæller mig, at det snart er jul, så her har du
et forslag, som kan synges på "Højt fra træets grønne top":

Måske var det en idè
af de ganske gode
at fortælle Janne P
med det kvikke ho´de,
at vi her på Kandu har
spørgsmål som en vej til svar.
Mange har erfaret,
at de finder svaret.

De bedste hilsner - og på forhånd go´ jul
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-10-02 00:19

*LOL* - der er bare så FOR sjovt herinde - nu man har lært at tage det hele oppe fra og ned *S

" Jeg står bare HVAAAD !! "
en lille godnathilsen fra Fnollerpige

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 300 point
Dato : 03-10-02 08:06

aha, der faldt ti'øren

http://www.kandu.dk/dk/tip/2137

jeg kunne godt nok ikke tyde om du (zonker) havde skrevet, kryptisk eller
om det var mig, der ikke kunne læse (tyde spørgsmålet)
jeg kan kun give dig ret......
mvh
DK

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 03-10-02 10:52

der er hverken nogen 10øre, eller forden sags skyld 20'er der er faldet nogen steder i nærheden af mig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-10-02 10:57

Må indrømme at jeg heller ikke rigtig forstår noget som helst i dette indlæg, men det behøver jeg vel egentlig heller ikke at skulle fatte overhovedet ... *S*

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-10-02 13:58

Zonker har vist bare gang i sin egen personlige iq-test af brugerne her på kandu.
Opgaven består i, at man skal finde frem til, hvad han i grunden spørger om.
Og det tror jeg nok, at dk har svaret rigtigt på.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-10-02 16:03

LOL ja.... Godt at se at nogen har humor *G*

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-10-02 16:05

50 mere på for lidt flere rim/vers... Rellom flere af dem mange tak ? Hvis muligt ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-10-02 16:06

Ja, han er liiiidt af en skrubbe ham Zonker ...
tror det mest intelligente i dette indlæg ville være at .... indrømme når man er dum. *S*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-10-02 16:15

Hov glemte lige noget - ang. at indrømme når man er dum - jeg er dum for jeg fattter nada hvad det her går ud på .... så jeg holder inde her, og lader resten af jer "hyggenygge" med det her indlæg ....

Zonker det kan jo næppe handle om spørgsmål i kategorien Tips, og tips i kategorien Spørgsmål, vel *S*

Hasta la vista

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 03-10-02 17:09

Til Zonker

Det kan godt være jeg er lidt fatvag, men jeg forstå simpelthen ikke hverken dine tips eller spørgsmål.........men........hvis du byttede om.......altså, spørgsmål som tips - og tips som spørgsmål, så måske både jeg og mange andre forstod lidt mere af det du forsøger at fortælle her. Så prøv det næste gang, kan være det giver bonus :)

Mvh
Grethes

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 03-10-02 17:13

Hov......havde vist ikke læst Fnollerpigens kommentar ordentligt. Det er jo det samme hun skriver.....Sorry......men vi er da vist ret enige, hende og jeg..........og mon ikke mange andre også.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-10-02 19:05

Hej zonker

Tak for tilbuddet om 50 point ekstra for flere vers.

Det må jeg dog nok takke nej til. Ellers kan man jo med
rette påstå, at jeg scorer point på bestilling.

Men hvis du har et stort behov, så kan det vers, jeg
allerede har lavet, også synges på "I en kælder sort som kul".

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-10-02 19:08

Hej Grethes og Fnollerpige

Flot at I ikke har fattet en dyt af, hvad dette her går ud på.
Det har jeg nemlig heller ikke - og det er jeg stolt af!
For det er vist netop dèt, der er pointen.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 03-10-02 19:49

Til Rellom

Jeg skriver også somme tider sange, nok til lidt mere festlige lejligheder end her.......men måske vi skal gøre lidt mere i det her, det kan være vi får lavet nogle "gode" og sangbare......sange.......måske også underholdene.
Ja, vi er nok nogle der har lidt svært ved at holde os fra "dialogerne" her på kandu, men nok også fordi det trods alt er lidt sjovt!!

Også de bedste hilsner
Grethe

og fortsat god aften/nat..........

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-10-02 20:11

et hint.....
hvis jeg nu skrev et tip som dette, hvad vil du så ?

forstil dig du har "blue screen of dead"

jeg fik en driverfejl da jeg prøvede at afvikle elsker1.0beta.exe :

*** Stop: 0x0000008e (0xc0000005, 0xf8a12ae5,0xf22526a4, 0x00000000)

*** NetMotCM.sys - Adress f8a1zae5 base at f8a120000, datestamp 3bb08bba

derefter crashede kone3.0full.exe (hun skred) og blev nødt til at formatere

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-10-02 20:46

Ret morsomt egentlig *G*..

Relloms "digt" siger jo det hele.... og dk's link også, hjalp det lidt til foreståelsen ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-10-02 13:38

Hej zonker

TariLiex har bragt flg. tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/1643
Det reagerer JanneP på med dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/2137
(som også er det tip, dk linker til foroven).

Og så spørger du, om JanneP´s tip ikke rettelig er et spørgsmål?

Min mening er denne:
Hvis JanneP´s tip havde været en kritik af TariLiex´ tip, så burde det have
været fremsat som et spørgsmål.
Men nu ønsker JanneP blot at sige god for TariLiex tip, og så synes jeg,
det er helt okay, at hun gør det i form af et tip.

Tips, som hænger andre brugere ud, har vi haft rigeligt af. Og så er det
da opmuntrende at se, at nogen også kan finde på at skrive et tip for
at ROSE en anden bruger.

Ja, det var min mening.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-10-02 14:27

Jeg er nu af den mening, at det vel er rimeligt, at man bruger tip til tip og alt andet kan man putte i et spørgsmål (også svar).

Men det koster jo point.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 05-10-02 14:29

Intelligenserne længe leve

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-10-02 17:04

Fint nok, zonker! Jeg ofrer gerne nogle point for
retten til at sige min mening.

Alt andet ville være uintelligent.

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 11-10-02 22:23

Tak Rellom!!