/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
script til automatisk at gemme en fil på~
Fra : DJfrakja
Vist : 355 gange
150 point
Dato : 21-06-05 00:39

Jeg skal bruge et script, således at når jeg modtager en mail med en vedhæftet fil (kun een bestemt afsender selvfølgelig)
skal denne vedhæftede fil gemmes et forudbestemt sted på harddisken...

Ideen bag dette er er jeg gerne vil kunne sende et billede fra min mobil, og derefter skal jeg kunne sende det til en webserver således at billedet med det samme er på internettet....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 08:50

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 09:21

?????????????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-06-05 22:21

Når det skal være så automatisk, hvad skal du så lave?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 22:41

øhhh husker ikke lige hvordan men det må da kunne lade sig gøre - ligesom når man laver en "send videre" på hjemmesider osv ?????????????
eller det script der sender tilbage til udgangspunkt ??????????

hvor f-------- er nørderne henne ?????????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-06-05 18:52

Det troede jeg du var "miritdk" - men nu blev vi andre lidt klogere!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-06-05 22:48

severino - nej for søren ((((((((((((((((((spark))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-05 21:26

Hvis Miritdk ikke er nørd............................hvem skal så hjælpe os.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 00:49

Kommentar
Fra : DJfrakja

Dato : 25-06-05 00:55

hey... Mangler stadig en løsning.. Og miritdk har ret...Hvor er alle nørderne....det er vel egentligt en slags "Vira" script der skal laves...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 10:55

Nej ikke "virascript" - men måske nærmere et "pavarottiscript" og det er der måske ikke så mange af de såkaldte nørder som har forstand på.
Og kan Miritdk ikke -------- så er vi lidt på'en.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 11:01

opretter filene snart et klage spørgsmål over personlig forfølgelse af Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-05 11:13

Miritdk........Du har hermed min uforbeholdne undskyldning.
Jeg vil prøve fremover, ikke at nævne nørder i forbindelse med dit navn.
Men i USA har jeg chattet med nogle nerdettes................ sååå
Og på dansk hedder det måske nørdinder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 11:19

takker

kan heller ikke lade sig gøre

ahaaaaaaaa nå så det har du (ved konen det ?????????)

hmm troede det hed blondiner