/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er denne PC pengene værd
Fra : Klumme
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 21-06-05 00:15

Er der nogen der kender www.computerbutik.dk og er denne maskine / skærm pengene værd? http://computerbutik.dk/product.asp?product=679

Behovet er en ren "kontormaskine", med meget begrænset brug for nettet. Ligeledes skal den ikke spille.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-06-05 00:36

Tja, men det er ikke specielt billigt, så kan du også købe i et supermarket
Prøv også at se http://www.edbpriser.dk/forsiden.asp
Feks: http://www.foeniks-computer.dk/default.asp?ilanguage=dansk&special=657651
Men en ren kontormaskine kræver ikke meget, men der er heller ikke nogen brænder tastatur, mus mm med i din.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 02:29

Tjah hvis det er en PC med fladskærm du er ude efter er det da et udmærket tilbud! Og vil osse være velegnet til det du beskriver!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-06-05 07:01

Kig lige på dette link. http://www.webavisen.dk/auktion/auctiondetails.php?id=963&PHPSESSID=c0f515c8f0af6070dc59c0dc4f2130d8
en rigtig god maskine, som jeg tilfældigvis lige har sat til salg. Der er både brænder og hele molletjavsen i. Hvis du absolut vil have en fladskærm, kan du jo købe en foruden ved, de koster efterhånden ikke alverden 1500-2000 Kr.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 09:04

Det ser da meget godt ud - dog kender jeg ikke >>80 GB Excelstore harddisk<<
Den Celeron D har jeg sat i comp til 2 af mine børnebørn og det kører fint.
Især er det godt at alle nødvendige drivere medfølger.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-06-05 12:41

ja den er gofin den kan du ikke samle meget billiger selv

mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-05 12:44

jeg mener den billigste 17" tft jeg har set koster 2000 for ny og så 1900.-for selve maskinen det er rimelig

mvh Granslam

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-06-05 12:59

Haløjsa
Der er jo nul (nada) programmer med i prisen. 775 Kr. for XP, omkring 1700 Kr. for Office standard.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-05 13:57

Tak for div. tilkendegivelser.

Jeg mente selv at det var et ok tilbud og har bestilt en, men ville lige høre om der var noget der var helt galt.Vedkommende som skal ha' den har selv de programmer der skal pruges, og så er der bare selve.. hedder det konfigurationen af maskinen tilbage. Det tager en anden sig af. Købte forresten osse et nyt keyboard/mus samtidig http://www.computerbutik.dk/product.asp?product=680&page=1.

Brassovitski.
Sikkert et udmærket tilbud, men brugt er nu engang brugt, og garanti eller reklamationret er trods alt en god ting.

Point... sikke noget shit.... hvem skal ha' dem. lool Jeg lukker øjnene og peger på den heldige................... Det blev granslam......

Tak for support.

Klumme i lilla sommershorts og brune ben.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 21-06-05 13:58

Tak for svaret granslam & go sommer