/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billigt taletidskort
Fra : Melander
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 02-10-02 20:58

Hej

Jeg har gennem længere tid haft tiscali som min taletidskortsudbyder(sikke et grimt ord) nå men, det har også været ok, i probs der, men nu har de gud hjælpe lukket min fon, fordi jeg ikke brugte den nok, for som de siger, koster det dem penge at reservere nummeret. Men jeg er ligeglad, og jeg skrev og skældte dem ud, for jeg har sgi da betalt, for det, men jeg har ikke hørt fra dem siden, og da jeg ikke vil betale oprettelse igen, i hvertfald ikke til tiscali, så leder jeg nu efter en ny udbyder.
Hos tiscali gav jeg : pr. minut 1,5 kroner og 0,25 kr. pr. sms, og ingen månedlig gebyr eller noget....

er der andre der kan følge med der, altså er ligeså billig, vil jeg gerne høre om det.....

mvh. Melander

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 02-10-02 20:16

Hos tiscali gav jeg : pr. minut 1,5 kroner og 0,25 kr. pr. sms, og ingen
> månedlig gebyr eller noget....
>
> er der andre der kan følge med der, altså er ligeså billig, vil jeg
> gerne høre om det.....
>

www.telmore.dk Sms: 0,25 Tale: 1,20 Måned: 00
www.cbb.dk Sms: 0,24 Tale: 1,10 Måned: 00

> mvh. Melander
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-02 20:24

> > er der andre der kan følge med der, altså er ligeså billig, vil jeg
> > gerne høre om det.....
>
> www.telmore.dk Sms: 0,25 Tale: 1,20 Måned: 00

Krav om et forbrug på 75,- kr. pr. 3 måneder.

> www.cbb.dk Sms: 0,24 Tale: 1,10 Måned: 00

Krav om forbrug på 199,- pr. 6 måneder.

*Fischer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-02 21:11

"Fischer"
> > > er der andre der kan følge med der, altså er ligeså billig, vil jeg
> > > gerne høre om det.....
> >
> > www.telmore.dk Sms: 0,25 Tale: 1,20 Måned: 00
>
> Krav om et forbrug på 75,- kr. pr. 3 måneder.
>

ups, det glemte jeg. Hvor meget skal man betale hvis man bruger under
dette??

> > www.cbb.dk Sms: 0,24 Tale: 1,10 Måned: 00
>
> Krav om forbrug på 199,- pr. 6 måneder.
>

Hvor meget skal man betale hvis man bruger under dette?

Mvh
MaRk

> *Fischer
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-02 22:26

MaRk skrev:

>ups, det glemte jeg. Hvor meget skal man betale hvis man bruger under
>dette??

Svaret findes på Telmores hjememside:

|Du betaler ikke abonnement for TELMORE Free, kun for dit forbrug. Det
|forudsættes dog, at du har et forbrug på mindst 75 kr. over 3 måneder.
|Ved mindre forbrug tilbyder TELMORE et alternativ, hvor du i måneder
|med et forbrug på under 25 kr. betaler 15 kr. månedligt for
|abonnementet uden krav om minimumsforbrug.

>Hvor meget skal man betale hvis man bruger under dette?

Svaret findes på CBB Mobils hjemmeside:

|Du kan også vælge kun at tanke op for kr. 99 - men i så fald må du
|betale en smule mere i minutpris, nemlig 2,25 kr.

Af og til betaler det, at lede lidt selv.

Jeg undrer mig over, at CBB Mobil tilsyneladende tager 50 øre
_ud_over_ alm. minuttakst, hvis man viderestiller sin telefon.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 03-10-02 17:07

Tak for svaret MaRk.

Da jeg valgte telmore, og du var den første der forslog dette, vinder du TILLYKKE :)