/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
rap over , ja, hvad?
Fra : musenfryd
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 20-06-05 19:36

Hørte i dag i radioen (voice kl 12.30, men så vidt jeg kan se har de ikke nogen playlist) en sang der bestod af noget musik jeg kendte fra fjernsynet vist nok og så en der rappede (på engelsk) henover.
Jeg kunne forestille mig at det var en eller anden forholdsvis ny sang, men hvem det er, og hvad den hedder, det aner jeg ikke, nogen der har et bud?
Den var ret stille i det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-05 19:40

Gad vide om det skulle ske at være Eminem med (Like a) Toy Soldier.
Den passer på beskrivelsen.

mvh dova

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 20-06-05 19:42

nej desværre er det ikke den...
det er jo fandens svært at beskrive via skrift hvordan den er....
den var måske også mere r'n'b end den var rap.. men i hvert fald med sang/rap henover et stykke musik som jeg mener at kende fra tv, i hvert fald kender jeg det i forvejen.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 20-06-05 19:54

Er det mon Akon - lonely ?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 20-06-05 20:09

vrææææl.. nej, det er heller ikke den, men samme type sang (ja, lige bortset fra det der musesang altså....)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 20-06-05 21:58

Jeg har lige tænkt mig lidt om, og jeg tror det er:

Mario Winans feat. P Diddy - I Don't wanna know

... Men nu må vi se. - Det er i hvert fald et lækkert nummer!
Mvh Niels.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 20-06-05 23:50

Det lyder lidt mærkeligt, men det er S** da også provokende de ikke har nogle playlist ligesom 100FM :(

Nå men skal nok kigge efter den!

/CaPsen

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 21-06-05 08:06

Giver Niels PT ret i, at det kunne være Mario Winans, som jo er lavet på et sample fra Enyas sang "Boadicea" (Som i øvrigt også er brugt i Fugees "Ready or not"). Ellers kunne det være Nas med "I can", som er baseret på et sample fra Beethovens klassiker "Für Elise"...

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 21-06-05 13:47

gode bud, men nej, det var heller ikke nogle af dem...
hvis jeg også bare kunne huske hvad den hedder som den er baseret på, men nej....

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 21-06-05 14:42

Måske kunne du også hjælpe, hvis du kunne huske i forbindelse med hvad, du kan huske at have hørt temaet i fjernsynet. Det kunne i princippet lige så godt være musikvideoen, du har set, eller en reklame for et opsamlingsalbum med sangen på...

Et skud i tågen i samme ombæring: Mario: Let me love you?????????

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 21-06-05 14:48

Det er helt klart et tema eller noget som ikke har med sangen at gøre, men hvor jeg har hørt det.. ja, det er jo det jeg ikke kan huske....
Det er heller ikke let me love you....

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 21-06-05 21:50

Eminem - Mockingbird?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 21-06-05 22:05

nope.. og nu skriver jeg til voice og spørger...

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-05 23:54

gør det - og skriv lige herinde bagefter hvilken sang det så var. Jeg er blevet ret nysgerrig

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 21-06-05 23:59

har skrevet, og skal nok skrive når/hvis jeg får svar.
Og så må jeg trække lod om hvem der skal have pointene

Godkendelse af svar
Fra : musenfryd

Dato : 22-06-05 18:15

Nå.. så er det opklaret...
Sangen hedder "fragment one" og er med Kenneth Bager. Det man hører i den er det der også blev brugt i drengene fra angora.
Pointene går til NielsPT fordi han kom med flest bud, men tak til jer alle