/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Java popimage???
Fra : N.Joy
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 20-06-05 17:22

Hei Hei...

Er der nogen der kan hjælpe mig... Nu kender jeg ikke lige alle de der fagudtryk så det bliver en primitiv beskrivelse: I kender sikkert nogle hjemmesider som har nogle billeder i miniature format, som man skulle kunne åbne i et seperat vindue som store billeder, når man trykker på miniature billederne... Det vil min com ikke... Problemet er at den ikke vil vise billedet i det nye vindue.. Den åbner et nye vindue men der kommer intet billede... Der står bare nederst at der er fejl på siden... Det begyndte efter jeg fik geninstalleret XP... Så det har virket...

Håber i forstår mig og kan hjælpe!
På forhånd tak..!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 17:43

du skriver det har virket... ??????
som jeg har forstået det kan du ikke se de popup vinduer - prøv at holde ctrl nede mens du klikker på link - eller enter hvis det er det du bruger
Det er højst sandsynligt xp popup stopper der lige fortæller dig at det er usikkert område - men det kan afhjælpes mest sandsynligt med ctrl - ellers med shift.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-05 19:18

Er det noget sådant du mener : http://birgitteschultz.frac.dk/billeder.html

</???>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-05 19:19

Virker dét ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 19:25

molo det er det - og her virker det med at bruge ctrl til at override

Kommentar
Fra : N.Joy

Dato : 21-06-05 01:06

hmmm... det hjælper ikke hverken med ctrl eller shift eller enter... MOLOKYLE: når jeg klikker på de billeder i dit link åbner den et nye vindue som bare er en "about:blank" side... Jeg TROR ikke det er noget med at den blokere popup vinduer, for der åbner sig skam et nyt vindue men der er bare ikke noget at se i det... Andre gode forslag??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-05 08:23

Prøv lige at rense din registreringsdatabase med dette lille program : http://www.tucows.com/preview/355220

Fjern kun de nøgler der er mærket som : Safe to delete ! ..når du har scannet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 09:26

N.Joy - hvis du ikke har andre problemer(der forhindrer muligheden) så skal du bruge ctrl samtidig med at du klikker dig ind på popup vinduet

Kommentar
Fra : N.Joy

Dato : 21-06-05 10:26

Desværre drenge... Nu har jeg brugt det lille program men det hjalp desværre ikke...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 10:35

nu er det ikke bare sådan at du skal tillade popup vinduer og scripts - vel ????? .... det kan du jo vælge hvis det skulle være så simpelt

kom ikke her og kald mig for dreng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-05 11:40

Prøv at vælge browser menuen : Funktioner->Internetindstillinger-> fanen Avanceret og [Gendan standarder]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : N.Joy

Dato : 21-06-05 16:06

hehe undskylder HR. Miritdk .... Det kan godt være at jeg bare skal tillade scripts... men hvordan gør jeg så det???
Til Molokyle: Det afhjælper heller ikke problemet... Når jeg trykker på at billede står der bare på "hovedsiden" at "der opstod en fejl på siden"....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 21:12

HR. ???????? må jeg lige være her

nå - men for at prøve den nemme først - er det mon muligt at du ser en gul linie foroven på siden og måske et lille ekstra ikon helt nede i bunden - der kan du klikke og tillade scripts og midlertidige cookies - det lyder som om dine indstillinger måske er lige høje nok hvad sikkerhed angår - men det er jo noget du vælger - mine er også - men da ikke værre end at jeg har kunnet se molos link. Du kan også senere forsøge at tillade scripts i IE - men det burde vist ikke være nødvendigt

smutter lidt rundt her mellem tordenbygerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-05 23:18

Standard sikkerhed ? Dvs. Funktioner->internetindtillinger fanen Sikkerd ..vælg [Standardniveau] ALLE steder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-05 23:19

Sikkerd = Sikkerhed

</MOLOKYLE>