/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søren Poppe: Hvert minut
Fra : coincident
Vist : 1166 gange
76 point
Dato : 20-06-05 11:35

Søger tekst og akkorder til sangen hvert minut... Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-06-05 12:19

Her kan du købe en node&tekst samling der indeholder nbummeret:
http://www.klausmadsen.dk/dh1.htm

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 86 point
Dato : 20-06-05 12:20

Hmm, teksten var jo let nok at finde. Det kniber derimod med akkorderne, men mon ikke et klogt hoved kommer forbi

Her i hvert fald teksten.

Hvert minut
Tekst: Søren Poppe
Musik: Søren Poppe

Vi faldt begge i ku`intet gi`
hinanden i et stykke tid
Drømme svæver bort
et split sekund af ensomhed der rammer hårdt

Hvert minut, hvert sekund du er væk gør det ondt,
Udefra,går vi rundt begge to sørger svar, på den kærlighed vi har
Hvert et glimt, hvert et blik, hvor du lukker mig ind, til dig igen
Hvert minut..

Tiden gik i stå hvor blev det af
Det vi gik og ventede`på
Vinker vi farvel
er det nu helt forbi med os alligevel

Hvert minut, hvert sekund du er væk gør det ondt
Udefra,går vi rundt begge to sørger svar, på den kærlighed vi har
Hvert et glimt, hvert et blik, hvor du lukker mig ind, til dig igen
Hvert minut..

Hvert minut, hvert sekund du er væk gør det ondt
Udefra,går vi rundt begge to sørger svar, på den kærlighed vi har
Hvert et glimt, hvert et blik, hvor du lukker mig ind, til dig igen
Hvert minut..

Godkendelse af svar
Fra : coincident

Dato : 23-06-05 11:17

Tak for svaret creamygirl.