/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vurdering / evaluering af HS
Fra : CLAN
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 20-06-05 09:59

Jeg har nok formuleret mig lidt tømmermændsagtigt i går, da jeg var lidt ude efter følgende oplysninger omkring hjemmesiden http://www.86325578.dk på strengen http://www.kandu.dk/dk/spg/69190

- Hvad er din forbindelseshastighed.
- Hvor hurtigt loader siden hos dig.
- Hvorledes fungere sideskift mv.
- Mening om Layout og farvevalg.
- Hvorledes og hvor hurtigt fungere Download delen hos jer.
- Forslag til ændringer/tiltag (hvis I syntes det).
- Fundne fejl / korrektur (bortset fra menuen "Radioer" som driller lidt).

Som sagt er siden opbygget med GuppY - kopi af tidligere forklaring:
Citat
Jeg har lige afprøvet det dersens hjemmeside program / PHP kaldet "GuppY"
Man kan læse mere om programmet i b.l.a. PC Planet #6 eller på http://www.freeguppy.dk
Siden jeg har lavet (og løbende vil opdatere) hedder http://www.86325578.dk

Takker for jeres input Points vil blive udgivet i morgen vha lodtrækning
Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-06-05 10:18

Hjemme sider Spørgsmål Point : 200

Fra : CLAN Send til en ven Dato : 20-06-05 09:59

Spørgsmål : "Vurdering / evaluering af HS"

Jeg har nok formuleret mig lidt tømmermændsagtigt i går, da jeg var lidt ude efter følgende oplysninger omkring hjemmesiden http://www.86325578.dk på strengen http://www.kandu.dk/dk/spg/69190

- Hvad er din forbindelseshastighed. ET ELLER ANDET SVINEHURTIGT
- Hvor hurtigt loader siden hos dig. NOGENLUNDE TJEPT. KAN TØVE LIDT
- Hvorledes fungere sideskift mv. SOM DO.
- Mening om Layout og farvevalg. OK, LIDT KØLIGT I FARVERNE MÅSKE. SER LIDT KLINISK UD.
- Hvorledes og hvor hurtigt fungere Download delen hos jer. HAR IKKE PRØVET
- Forslag til ændringer/tiltag (hvis I syntes det). ?????
- Fundne fejl / korrektur (bortset fra menuen "Radioer" som driller lidt). ?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 11:01

Hvad dælen er "Personlig forum signatur "................nickname/brugernavn måske.

Og for resten så loader og skifter den alm. hurtigt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-06-05 11:41

Hej igen Søren. Jeg kører Webspeed 256/128. Det tog nøjagtigt 10 sek. at åbne siden med alle billeder, det er godt i forhold til mange andre sider synes jeg. Sideskift tager 1-2 sek. Jeg kan ikke downloade noget? Den begynder, men spørger ikke hvor jeg vil gemme eller om jeg vil gemme eller åbne. Den grønne activitybar kører som den skal, men så sker der ikke mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-05 11:55

Siden kører ok.

..eneste anke fra min side er under menuen : Foto. Dér kunne jeg godt tænke mig en frem/tilbage pil og en nummereret link-liste alá den der findes under menuen : Gæstebog, så man ikke behøver at klikke sig vej via dropdown option select i en form.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 20-06-05 12:37

Siden loades ok....

Dog synes jeg at menuen/navigationen i toppen er lidt grim.

Samtidig med at jeg synes ikonerne er lidt kedelige/almindelige.

Ellers meget pænt, flot lyseblå farve.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 20-06-05 12:39

Desuden kan jeg godt hente fra download sektionen.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 20-06-05 12:53

Tog 7 Sek for mig af åbne siden, men syntes at det er et lidt grimt design, men det har jo heller ikke noget med sagen af gøre!

/CaPsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-05 13:46

Tilslutter mig også kritikken af design/layout : Det ligner min mor's køleskab

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 20-06-05 13:47

Renskuret ...og med blåt låg på køleboxe og opbevaringsbakker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-06-05 14:46

Molo din knude
Som dit skarpe øje sikkert har opdaget, så kan man skifte layout (farver) i løbet af 0,7 så det er ikke noget problem - ellers må du ind forbi http://www.freeguppy.dk/download.php?lng=da og snuse lidt
Nogen kan li' datteren... andre moderen - det er jo en smagssag
Hygge...
Søren

NB: Skal ud i haven, slå græs, tjekke grillen & de kolde øller i skabet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 14:55

Jeg syns det er pænt.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 20-06-05 18:08

Eyvind er bare glad for Mor's køleskab

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-05 18:14

CLAN -> Hvor finder jeg skift af stylesheet ....siger du ?

..og fint nok; hvis man kan? ..men det er førstehåndsindtrykket der 'tæller' !

...alså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 19:30

Molo - du skal nok melde dig til for at skifte til barskab.

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 21-06-05 10:39

Ja så skulle lodtrækningen jo finde sted...
Fair skal være fair... stille sig i toppen, scrolle ned, stoppe... den midt på skærmen = vinderen !
Med ærlighed kommer man længst... selv om Mollo "puffer" lidt til mig, så var det altså dig, der var "midt på"
Pyt! Jeg kan tåle det
Tak for svaret molokyle, og 1000-tak til alle jer andre for deltagelse og input.
Hygge... og fortsat god dag til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-06-05 10:41

NB: Molo... du kan ikke ændre farve - kun Admin

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-06-05 10:45

Piissst Molo... jeg fandt et plugin på Free GuppY, så nu kan du bladre i "Nordsøen". Flyttet menuen til under indhold, så jeg kan udbygge
Det er ikke mig der har taget de foto, de er taget af Esvagt båden... det eneste jeg kan score for, er den lille skypumpe. Det er første gang jeg har set så'n en derude, og heldigvis havde jeg mit kamera med.