/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Forsvunden post i Outlook
Fra : bjarnebr
Vist : 671 gange
200 point
Dato : 20-06-05 07:41

I de sidste par dage er min post forsvundet samtidig med at den er blevet hentet ned på min pc, outlook laver en send og modtag sesion, og henter en række mails, men de forsvinder alle sammen - er der nogen der ved hvad der sker? ? ?

bjarnebr

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 07:53

Prøv at følge dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/67679
og dette:
http://www.kandu.dk/dk/spg/65125

Accepteret svar
Fra : HansJensen41

Modtaget 210 point
Dato : 20-06-05 08:17

Har der indsneget sig et hak i slet fra serveren? Det kan jo godt ske af sig selv. Måske ligger de på outlook express.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 10:22

flueben i "tøm slettet post når der afsluttes" kan måske være årsagen - dog - det er jo ikke præcis hvad bjarnenr beskriver !
(du er ikke kommet til at ignorere alle så de gemmer sig i slettet post vel ????)

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-06-05 18:56

Tak for svaret HansJensen41.
Jeg har tilsyneladende fået løst problenet, min kæreste havde været inde og spærre for kodninger der ikke var danske, da jeg fjernede disse spærringer forsvandt problemet, så jeg håber at det var det der var galt.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 20-06-05 19:08

Jeg rødmer klædeligt.