/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"arne"
Fra : refi
Vist : 431 gange
1 point
Dato : 19-06-05 22:43

Så tag dog dit rådne point - det er det sidste jeg har

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 19-06-05 22:45

Hæ hæ hæ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 22:46

Pointjæger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 22:46

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-05 22:47

- sådan.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 22:52

Det manglede squ osse bare.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 22:57

Jeg venter da bare med at acceptere til der er gået en time - han skal sgu ikke ha´ mere end 1

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 23:00

Snydetamp, du fik da 11. Plus alle de andre jeg har foræret dig idag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 23:01

refi

Så skal arne.jakobsen først komme med en kommentar efter den time er gået.

Hvilket er noget han sjældent gør. Tænk at skulle miste 10 point.

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 23:02

Så skidt da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 23:04

I øvrigt ville "arne" være kommet om jeg så havde ventet 14 dage - han vil da indkassere sit point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 23:10

Sludder med dig refi. Jeg var der squ da allerede 2 min. efter at du havde åbnet spørgsmålet. Som folk siger: Jeg er en uforbederlig pointjæger der går gennem ild og vand for et point. Er vist blevet helt afhængig af dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 23:16

Citat
arne.jakobsen Dato : 19-06-05 23:10

Sludder med dig refi. Jeg var der squ da allerede 2 min. efter at du havde åbnet spørgsmålet. Som folk siger: Jeg er en uforbederlig pointjæger der går gennem ild og vand for et point. Er vist blevet helt afhængig af dem.

Ja ja arne.jakobsen du vil ha' at jeg skal tro at det bare er men du er pointjæger.

Det er til at blive

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 23:18

Stakkel lille ans. Hun har det så hårdt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-05 03:46

1 point??? Herre gud! Er vi oppe i international klasse her?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-06-05 03:47

Det ville da være andet med de seriøse pointjagere vi har her! Som f.eks R og D

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-05 07:50

Tedd - 1 point..................................næ hele 11 stk. af disse herlige tal.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-06-05 01:37

Vorherre bevars Tedd! ..Tør ikke du ikke skrive Refi og Dova?!

Hvad så med alle vi andre superhungrende pointfreaks A - B -C - mangler - E - F -G - H -I - J - K - L - M - N - O - P - Q - mangler - S - T - U - V - W - X - Y - Z - Æ - Ø - Å

Det er simpelthen for grinagtigt..

Herre du milde Gud!

Visse kandu brugere forandrer sig aldrig. De lever i evig fortvivelse over andre brugers pointbeholdning..Hvor sølle!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 02:40

Utroligt som du kan tolke mine kommentarer og ovenikøbet få Gud med i det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 02:45

Lagde du forøvrigt mærke til at jeg skrev pointjagere?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-06-05 13:59

Ja, jeg har en mærkelig tendens til at drage Gud ind i mine betragtninger, når jeg undres - samtidig med at jeg morer mig - Og dit indlæg 20-06-05 03:47 både undrede og morede mig altså

Og jo, jeg lagde skam mærke til, at du skrev pointjagere, hvilket i mit lille moralske univers er et negativt ladet ord

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-05 15:36

Forøvrigt står R&D for Rest and Discovery