/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Til Frk. Fidus (Tjen penge på at surfe p~
Fra : Signepigen81
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 19-06-05 22:14

Hejsa

Du skrev i dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/11653 , at du kendte en, der tjente penge ved at surfe på nettet...
Hvad hedder det og hvad går det ud på?
Har du et link til det?

Mvh. Signe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 22:18

UHA - ikke igen.

http://www.kandu.dk/dk/spg/68382

Du kan jo selv læse EEN af trådene.

Jeg vil ikke anbefale dig at deltage - det er og bliver pyramidespil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 22:20

hvis du klikker på linket og kigger i affiliate tools så kan du se det

god fornøjelse til jer spillefugle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 22:25

ps til refi - den er nu god nok hvis man lige kigger efter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 22:26

Hvad er god nok ?

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 19-06-05 22:48

Hehe, Refi...
Netop dét link har jeg lige brugt 30 min. på at læse... Det er godt nok noget af en smøre *g*
Jeg tror ikke på let-tjente penge....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 22:50

refi og signepigen91 - nu ved jeg tilfældigvis det er rigtigt - men ok - lidt eller meget - spiller man poker så er det jo rart at få lidt igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 23:01

Jamen det er da sikkert rigtigt "miritdk" - hvis du er villig til at "spille" på at firmaet ikke bare lukker når de har fået dine penge.

Det er jo det de lever af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 23:02

signede op for at spille for længe siden og kan kun sige - jo pengene kommer ski

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 23:09

Nå - jeg troede du mente den i tråden..........

Jeg tjener sandelig også. "Min reklame" giver 10 øre for hver mail man modtager.
Det er alle dem fra Bilka, Favør; Aldi osv. man normalt får i postkassen.
Sidste år tjente jeg 25.- kr.

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 110 point
Dato : 19-06-05 23:15

Hejsa..

Ja dette var tråden..
http://www.kandu.dk/dk/spg/68382

Og ved at det virker...og spiller man poker eller kender nogen der gør virker dette altså også. Og selvfølgelig bør man tro på lette penge...penge er kun penge...det der er hårdt er at bruge dem ;-P

*sf*

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 19-06-05 23:16

glemte lige....

Og ved at det virker...og spiller man poker eller kender nogen der gør virker dette https://secure.pokerchamps.com/pokerpublic/arequest?acode=YPBUSKIM altså også.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 23:30

eksta ps.... sådan 7 til 10 $ om ugen er da også penge - og for dem der spiller dagligt og meget hvad kan det så ikke lige bruges til - lørdags slik for eks. - mere har jeg i hvertfald ikke fået ud af det

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 21-06-05 17:57

Tak for svaret frk.fidus.