/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Budapest - veksle hvor meget?
Fra : hansen9
Vist : 789 gange
100 point
Dato : 19-06-05 20:50

Min kone og jeg skal 8 dage til Budapest, men vi er i tvivl om hvor mange penge vi skal veksle hjemmefra. Fruens bud er 3.000 dkr. - jeg mener det er i overkanten. Er der nogen der har erfaringer?
Gode hints og råd om ferie i Budapest modtages med tak (ekstra points).
/Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 22:24

I kan jo veksle det I mener at have brug for dernede, men det er da slet ikke sikkert at det kan betale sig at veksle hjemmefra? I mange lande er gebyrerne lavere end i DK og kurserne bedre. Man kan også bruge Visa Dankort o.l. samt rejsechecks. Der er mange muligheder. Men God rejse

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-05 10:10

Hej hansen9

Du behøver ikke at veksle her hjemme.
Jeg har selv været i Ungarn et par gange,
og vi vekslede dernede. det er bedst med 100 eller 500 kr sedler.

men hvis du har plastik kort kan du bruge Visa og MasterCard mange steder.

Ps.
I må have en god tur derned

Mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 20-06-05 10:12

jeg glemte at sige at i skal passe MEGET på lommetyvene.

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 22-06-05 11:28

Tak for svaret Mad_Nuser.