/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Månedspræmie
Fra : Dirty_joker
Vist : 317 gange
1 point
Dato : 19-06-05 14:07

Hmm..

Dejligt man kan få tilsendt, nogle programmer eller andet stuff gratis.
Det tænkte jeg i hvert fald her da jeg vandt, "månedspræmie" selvom det ikke altid er det store man kan vinde på kandu's månedspræmie, så er det jo sjovt nok alligevel..

Men er der nogle der har oplevet, ikke at få deres præmie tilsendt? Jeg må åbenbart ikke få min! (Har skrevet min adresse og alt det)
Jeg har skrevet til dem osv.
Men intet hjælper. Lidt dårligt syntes jeg!

Nogen der kender til dette?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 14:11

Andre vindere har også måttet vente længe på deres præmie, men om der er nogen der aldrig har modtaget den, tvivler jeg på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 14:11

ingen problemer her

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-06-05 14:12

Der kan godt gå et stykke tid, og nu er det ikke så længe siden du vandt.
Jeg ventede 1½ måned før min gevinst kom, så den skal nok dukke op.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 14:12

arne - jeg ved nu én bruger der ikke har fået sin - og han kommer vel også lige forbi

ps.. min kom meget hurtigt - men det kan tage ca 14 dage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 14:12

Der gik 2 måneder før jeg fik min.

Hav tålmodighed

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 14:12

Heller ikke her.....

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 11 point
Dato : 19-06-05 14:13

Dirty_joketr...

nej du er vist ikke den første der ikke har modtaget præmien, og du er nok heller ikke den sidste. Men bare vær tålmodig...... der kan godt gå et par måneder eller 4........De har jo nok at se til LOOOOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 14:14

Hovsa - der var lige en 3-4 indlæg imellem.

Men som sagt - ingen problemer her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-05 14:14

Helt ærligt Dova........ 1½ måned for at putte noget i en pakke/kuvert og poste den LOOOOL. Fandme godt de ikke er på akkord, så var de da døde af sult

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 14:15

Tror ikke gevinsterne kommer direkte fra Kandu, men fra sponsoren.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 14:18

Gevinsterne bliver sendt fra kandu, men det kan jo være at de skal vente på at modtage dem.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-06-05 14:19

Det tror jeg så ikke Refi, for afsenderadressen er Kandus, og poststemplet fra det område.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 14:22

Ok - det kunne jeg ikke huske - var blot en tanke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 14:27

var lige ude og kigge på kassen og det er korrekt - afsender er kandu.dk - så de venter vel på at få varen før de sender den ud
(har stadig ikke pakket ud )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 14:30

Så må vi da ikke håbe for dig at det er madvarer du har vundet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 14:35

Dirty_joker

Jeg tror, du modtager din præmie om en måned.

Da jeg "vandt" den 1. april modtog jeg præmien på samme dag, som vinderen fra den 1. maj.

Vi havde vundet det samme og i denne måned er præmien det samme, som i forrige måned.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 14:35

refi - argh for hulen da også - - men det ville jeg jo nok have haft mere fornøjelse af

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-06-05 14:42

Hejsa
Min 1'ste tog 4 uger og den 2'den tog lige knapt 3 uger... så hav lidt tålmodighed, den/de skal nok dukke op
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-05 14:48

Og tedd fik aldrig sin præmie, men den kommer vel en dag LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-06-05 15:14

Sad lige og kiggede lidt tilbage....

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/tip/5826 skriver Kandu teamet:

Citat
Teamet bag Kandu.dk vil meget gerne ønske jer alle en rigtig god jul samt et godt nytår.

I samme forbindelse vil vi sige mange tak for det gamle år. Det nye år vil bringe en del nye ting med sig i forbindelse med Kandu.dk's omlægning. Vi regner med at hvis alt går vel, at kunne levere den nye version af kandu.dk i starten af det nye år.
[jul]

Med mange venlige julehilsner

Teamet bag Kandu.dk

Hvis deres tidsregning osse gælder tilsendelse af vundne præmier, så kan du lave en prognose på hvornår din præmie kommer. Det er jo ikke så meget det at tiden overskrides, men mere at man ikke hører yderligere fra dem.... men der er måske kommet noget senere om "forsinkelsen" LOOL

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 30-08-05 15:55

Så kom den sku!

Utroligt at det kan tage så lang tid at afsende en pakke...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 16:02

Tak Dirty... Ja meget kan man sige om Kanduteamet, men de får sgu ikke en fartbøde for noget som helst. LOOOL

Det er simpelthen så møguforskammet af dem, men som i andre sammenhæng, så er de fløjtende ligeglade med deres brugere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-08-05 16:12

Sad lige og læste tråden igennem og førbløffedes over mirritdk's skarpe evne til at gennemskue en problemstilling - Godt gennemskuet Mirritdk

Citat
så de venter vel på at få varen før de sender den ud