/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Vandreferie - Østrig
Fra : oleo
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 19-06-05 13:50

Vi skal til Østrig om 14 dage. Vi vil gerne være et sted, hvor vi let kan komme over trægrænsen for at vandre på en-dagsture. Vi vil ikke gå rundt i en granskov. Hvor er der gode muligheder? Gerne tæt på en god campingplads, tak
Oleo

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 14:03

Spørg om sådan hjælp på den Østrigske ambassade. De hjælper hellere end gerne med sådant. Det er én af grundene til deres tilstedeværelse i DK. God tur Arne

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-06-05 16:23

Du skal tage til PUCH 8 km fra Salzburg. Der er mange vandreture og forskellige længder. Der er vandre kort samt vandrebøger på turistkontoret.

Du bor godt og billigt på pension DAVID. Vi skal derned for 25. gang her til sommer. En utrolig flot natur, gæstfrie mennesker m.m.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : oleo

Dato : 19-06-05 22:36

Ta for svarene, hawaii7 og arne.jacobsen
oleo

Kommentar
Fra : dyrbye

Dato : 26-07-05 22:09

Hawaii7 - har du en adresse, tlf. nr, e-mail, web eller lign på pension David?