/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor fanden kan jeg købe den CD
Fra : gril
Vist : 779 gange
200 point
Dato : 19-06-05 11:38

Hey med alle jer som kigger på mit spørgsmål men nu til det. jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe en/noget musik med Luksus og deres hjemmeside vil også vær ret at finde, til lidt hjælp kan jeg fortælle at de har lavet en CD som heder Repertoire og at Mikael Simpson er med i bandet

Kommentar
Fra : LarsNic

Dato : 19-06-05 11:56
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 19-06-05 12:00

Mikael Simpson har nu tilknytning til et nyt band: http://www.mikaelsimpson.dk/

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 210 point
Dato : 19-06-05 12:02

Jeg har også i flere år ledt efter Luksus' album - et band som hittede med nummeret "Particularly Lucky" på Det Elektriske Barometer på P3 for efterhånden mange år siden (97?). Jeg havde dog glemt alt om dem, men blev heldigvis genopfrisket af dit spørgsmål. Jeg har nu fundet ud af, at Luksus' EP "Luksus" findes på seks biblioteker i Danmark, og man kan via bib.dk bestille den hjem tli sit lokale bibliotek - linket er her: http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field2=titel&term2=luksus&term8=ma%3Dsc&start=5&origin=sogning&sort=aar&step=1&element=L

Jeg har også selv reserveret den nu, og tilsyneladende er cd'en meget efterspurgt (11 reserveringer i Kolding). Bandet eksisterer ikke længere, og har derfor ikke (hvis de nogensinde HAR haft det) nogen hjemmeside. At de skulle have udgivet en cd med titlen "repertoire" kender jeg desværre ikke til....

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 19-06-05 12:09

Kan godt se, at de har udgivet et album med titlen "repertoire" nu, men bandet blev opløst i 2001 (sørgeligt, men sandt). Sørme om man ikke også kan bestille det hjem:http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field1=forfatter&term1=luksus&field2=titel&term2=repertoire&term8=ma%3Dsc&start=1&origin=sogning&sort=aar&step=1&element=L

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 19-06-05 12:12

Og siden det er et "gammelt" band, kan man nok ikke købe deres album i de alm. musikbutikker. Du må gå i Accord eller andre butikker med brugt musik og håbe på at være heldig. Ellers må du "nøjes" med at benytte dig af bibliotekerne og låne musikken...

Men dejlig musik, det var det!

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 20-06-05 18:13

Tak for svaret Kazistuta.

Kommentar
Fra : Kobbe