/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Personsøgning Japan
Fra : CADmageren
Vist : 702 gange
500 point
Dato : 18-06-05 19:54

Hejsa.

Jeg ved at jeg har en halvsøster, hvis mor kom fra japan. De forlod Danmark i 1980, og er muligvis rejst tilbage til Japan.

Hvis man nu ikke lige tilfældigvis har de samme resourcer som DR - Sporløs, hvordan kan man så søge efter denne person: Sarah Margrethe Madsen, Født i 1976.

Har prøvet forskellige internationale søgemaskiner uden held..

/Michael

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-05 19:59

Her ser du forskellige søgemaskiner i japan.
Og forskellige sprog.
Noget at begynde med.
http://www.searchenginecolossus.com/Japan.html

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-06-05 20:50

I denne Internationale Slægts Søge Maskine får du hele 10 søgemuligheder I Japan,
(et godt råd, slå nogle fra ved at fjerne fluebenene, ellers mister du overblikket).

http://www.rat.de/kuijsten/navigator/japan/index.html

Hvis ikke du kan sproget...
mon ikke du skulle få hjælp af én med Japansk baggrund?
(jeg kender et par stykker i det globale firma på Nordals, hvor jeg arbejder).
Svend, der har været i Japan, uden at forstå ret meget...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-05 22:28

Har du ingen oplysninger om din halvsøsters mor så er det ikke nemt.
Datteren (din halvsøster) har jo nok fået moderens pigenavn.

Her er da telefonbøger for hele verden

http://www.phonebookoftheworld.com/

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 02-08-05 08:54

Jeg har prøvet alle de forskellige internet telefonbøger, men indtil nu uden nogen resultater.

Annuller spørgsmålet
Fra : CADmageren

Dato : 23-01-06 08:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål