/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
RD 350 klub?
Fra : hjkofoed
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 18-06-05 02:32

Kender nogen til en RD350 klub?

ville være glad for et tip

H-J

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-06-05 05:11

JA????????????????????????????????yaamaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 18-06-05 21:08

Ja, jeg mener ikke der eksisterer andre RD350´ere end Yamaha

Kommentar
Fra : J123

Dato : 27-09-05 02:55

Hej der....
Jeg har kigget lidt rundt.... De er bindegale med den model i England. Der er flere klubber der. Det kan vi jo ikke rigtig bruge til noget her i Danmark.
Jeg har selv lige købt et projekt, jeg skal i gang med nu. Det er 3 stk RD 400 fra 1976. De er delvist adskilt. Jeg kan nok kun få samlet 1. Hvis du hører om en klub her i Danmark, vil jeg være interesseret i at høre fra dig. 4 øjne ser nok mere end 2. Støder jeg ind i noget, skriver jeg til dig her.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-09-05 22:16

Hej J123
Har intet hørt, hvor i landet er du, jeg er i 2700 Brønshøj

Kommentar
Fra : J123

Dato : 27-09-05 23:55

Davs igen..
Jeg Bor i 2690 Karlslunde.. Jeg rodede rundt igen i går på nettet via Google om RD klubber. Det er England - der er kørende med klubber. Surt nok for os der gerne vil vide mere, eller hente reservedele til vores maskiner. Jeg kunne se at man kunne få reservedele til både RD 350 og 400 ccm i England.
Jeg skal lige have isoleret mit skur færdigt, så går jeg i gang i begyndelsen af november med at samle min RD 400. Jeg køber en haynes manual i Køge MC-Center. Jeg har den originale manual fra Clymer. Check lige dette link:
http://motorcyclistonline.com/flashback/122_9609_rd350yam/
Er du ved at bygge en maskine op eller er du fast kørende på en RD 350 ???

Accepteret svar
Fra : J123

Modtaget 100 point
Dato : 28-09-05 15:45

Hej igen - igen..
Så lykkedes det.. Der er en klub der udelukkende handler om RD 350 maskiner eller maskiner der matcher. Klubben hedder:"Dalton - Banden" Check deres link.. http://www.sitecenter.dk/daltonbanden Klubben hører til i Jylland.
Jeg var også forbi MC-Galleriet... ´Der var billeder af mange 350.. Under hver maskine er der kommentarer, også henvisninger og link til andet der matcher. Prøv følgende link.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_alle.asp?formsort=m%E6rke%2C+model%2C+%E5rgang+ASC&brand=Yamaha&formsearch=RD&Submit=++S%F8g++

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 29-09-05 01:35

Tak skal du ha´, ser rigtig godt ud

Godkendelse af svar
Fra : hjkofoed

Dato : 24-02-06 01:14

Tak for svaret J123. har meldt mig ind, der er i øvrigt 4 medlemmer på Sjælland nu