/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki Dm50 Karburator manual..
Fra : AndreasH
Vist : 2214 gange
43 point
Dato : 17-06-05 22:03

Er der nogen som ligger inde med en Suzuki Dm50 Manual, eller i det mindste bare en til karburatoren..
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor at min Dm50'er 4takter, og hvad det er jeg skal gøre ved det det?
I kan sende evt. manualer til: fzereo@hotmail.com
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 17-06-05 22:54

Er du sikker på dysen er ordenligt indstillet?

Kommentar
Fra : AndreasH

Dato : 18-06-05 00:08

Nej er ikke sikker.. Men er der ikke også andre ting der kan indstilles på såddan en karburator?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-05 01:08

Den kan kun 4-takte hvis du har for stor dyse i, eller luftfilteret er stoppet, eller du har stillet den forkert i tænding.
Karburatorens stilleskruer, er kun for at få den til at gå ordentlig i tomgang.

http://www.kandu.dk/dk/tip/8244
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : AndreasH

Dato : 18-06-05 10:37

Hvordan indstiller man så tændingen?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-05 13:10

Du skal ind til svinghjulet, hvor du gennem dets huller kan se ankerpladen med alle spoler på.
Yderst I tændingens ankerplade er der skåret nogle små slidser hvor skruerne der holder tændingen fast sidder. Løsn skruerne og flyt forsigtigt ankerpladen sådan et skruerne kommer til at side lige midt i hver slidt. Så skulle den tænding være klaret!
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : AndreasH

Dato : 18-06-05 13:19

Okay. Mange TAk for besvarelsen!