/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Vaske jeans i håndvask?
Fra : Sygate
Vist : 1307 gange
14 point
Dato : 17-06-05 20:02

Kan man vaske et par Cowboy bukser i en håndvask?

Og kan man bruge almindeligt vaskepulver som man bruger i en maskine?

Og hvordan med temperatur osv. hvis man kan.

Accepteret svar
Fra : Vonna

Modtaget 24 point
Dato : 17-06-05 20:38

ja det kan du saktens .Leg buserne i det hond varme sæbevand tilsat almindelig sæbepulver som du bruger til din vaskemaskine.eller det du har .gnid buksene eller brug en blød <børste ,alt efter vor beskitte de er .skyll gott helst med lunket vand .

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-06-05 20:41

Ja det kand du vandet må være op til ca. 40 grader... og du skal huske at skylle dem i mindst 3 hold vand... Da sæben eller kan genere din hud hvis du er uheldig. Men det kan sagtens lade sig gøre...
Hvad tror du man gjorde før vaskemaskinen ?
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 17-06-05 20:53

Husk at opløse vaskepulveret helt inden du kommer bukserne i. Bare et lille tip.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-06-05 20:57

Tak skal i have. nu fortjener i jo alle sammen point, så jeg må gi til den første der svarede

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 17-06-05 20:58

Tak for svaret Vonna.

Kommentar
Fra : inva

Dato : 17-06-05 21:16

Til vask i håndvask er det nemt med flydende vaskepulver det er opløst med det samme