/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
problemer med nokia 7210
Fra : danda
Vist : 288 gange
100 point
Dato : 17-06-05 18:25

Hej. Min Nokia 7210 har fået problem. Pludselig holdt lyden fuldstændig op med at virke på den, så nu kan den kun vibrere når den ringer. Ville bare høre om nogen af jer ved hvad det kan skyldes, og om der evt. er en måde at fixe problemet på. På forhånd tak..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-05 18:30

Du er nok bare kommet til at sætte den til kun at vibrere.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 17-06-05 18:51

Det kan også være du er kommet til at sætte den til en anden profil end normal. Måske lydløs. Derved kan den godt stadig vibrere.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 17-06-05 18:53

Prøv at gendanne fabriksindstillinger.......Det plejer at virke på min 7210, når den slår "koldbøtter"

Kommentar
Fra : danda

Dato : 17-06-05 20:42

har tjekket at den ikke står på lydløs og at det er den rigtige profil, så det er ikke problemet. Vil prøve at gendanne fabriksindstillinger, men så beder den om en sikkerhedskode, og den kan jeg ikke komme i tanke om... Er der en kode man altid kan bruge der?

Kommentar
Fra : danda

Dato : 17-06-05 20:54

Nå okay det var heller ikke problemet, fandt lige ud af hvad sikkerhedskoden var... Andre forslag til hvad min telefon fejler?