/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
trådning af symaskine
Fra : tykkemand
Vist : 6498 gange
100 point
Dato : 17-06-05 17:41

er der en der har en diagram der viser hvordan man tråder en major 2000c symaskine

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 18:09

der følger vel en brugsvejledning med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 18:11

ps... på de fleste nyere major maskiner sidder der små pile der viser trådens vej fra top til nål har du lagt mærke til om de er der ?????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-05 19:38
Kommentar
Fra : macau

Dato : 17-06-05 20:04

forsøger at få den ind i hullet men må opgive,sutter lidt på den og prøver igen men uden held.tager den endnu engang i munden og forsøger igen og så lykkes det .......det er forbandet svært at tråde en symaskine.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 21:43

- jaja men vil man så kan man - tilsidst

der findes faktisk en træder - lille dims der gør det lette at træde nålen - og så er der jo lige det at en lup ikke er gået af mode endnu.

tykkemand - har du undersøgt om du har en vejledning liggende et eller andet sted - og om der sidder pile der viser trådens gang fra top til nåll ??? (hvornår kommer spørgsmål om undertråd )

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 17-06-05 23:32

da det er en brugt jeg har fået har jeg ingen manual og der er heller ingen pile og det er ikke hullet i nålen der er problemet men hvilken vej igennem det ene og det andet.inden nålen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 23:36

ved du hvad - gå ned i en velassorteret symaskinebutik og bed om en fotokopi af vejledningen - det gjorde jeg i sin tid af nogenlunde samme grund - og de ville hellere end gerne hjælpe - jeg tilbød da penge for det men det afslog de - men en tyver eller sådan er jo ingenting i forhold til at være på den med maskinen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-06-05 16:37

vem vet, måske der en manual på Nettet?

Hanne

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 15-11-05 06:45

har en manual til en anden major maskine. men jeg har haft major maskiner altid, og det har altid været samme procedure.

Annuller spørgsmålet
Fra : tykkemand

Dato : 01-01-06 23:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål

jeg har smidt maskinen ud