/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
K700i Kompatibelt software
Fra : DarkDeviL
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 17-06-05 15:20

Jeg søger bud på programmer, som kan kommunikere med SE K700i telefonen, nærmest "styre" mobilen.
Kort sagt, som egentligt kan det meste. Tilføje/Slette/Ændre kontakter i telefonbog, sende/modtage SMS, etc.

Nogle der har nogle gode bud? Eventuelt programmer som er på dansk?

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 30 point
Dato : 17-06-05 16:36

Der er et program som kan alt det, men det er ikke på dansk. Det hedder floAt's Mobile Agent 2 (FMA) kan hentes her http://fma.sourceforge.net/

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 18-06-05 14:36

Har hentet det, synes det ser meget godt og nemt ud

Men, har købt en af de der Billionton Bluetooth USB dongler (Den der hos Thansen til 198,-),

Men når jeg installere softwaren til den, og så højre klikker på dens bluetooth logo nede ved uret, skriver den

:"Begynd at anvende Bluetooth"
-
"Bluetooth-enheden blev ikke fundet."

Har du nogle bud til hvordan jeg får det til at virke ?

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 18-06-05 17:07

Fandt ud af mit problem med min BT dongle, at det ommenbart var Service Pack 2, fik lavet noget kage med min maskine, så geninstallerede, og installerede softwaren til donglen først, og bagefter SP2.. Og nu ser det ud til at funke fint nok

Kiggede på programmet, som jeg også skrev, synes det ser meget godt ud, har endnu ikke fået prøvet det, da jeg indimellem har nogle problemer med min laptops indbyggede bluetooth, ofte er det som om at den ikke kan finde hardwaren. Den kommer i hvert fald op og siger "der blev ikke fundet nogen lokal bluetooth-enhed". Men min BT dongle funker fint nu på min stationære

Så må lege løse problemet med min laptop og dens BT på et andet tidspunkt

Fandt ellers selv et program, "Mobile Master", som ellers også ser ud til at være meget godt, også kun på Engelsk (indtil videre), der er .lng sprog filer, som man faktisk bare selv kunne oversætte, plus det så ikke er freeware, og indeholder 30 dages prøvetid. Men synes FMA ser meget godt ud, og det er så grunden til jeg acceptere dit svar

Men vil meget gerne også høre hvis andre kender nogle andre gode programmer der dur til den slags

Godkendelse af svar
Fra : DarkDeviL