/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
java plugin driller
Fra : jeanette18
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 17-06-05 14:03

X Heysa. Nogen gange kan jeg logge mig på netbanken, andre gange kan jeg ikke. Jeg får fejlmeddelelser: Jeg får flg fejlmeddelelser:
http://www.janum.net/itsvar/show_img.php?ID=471
og når jeg klikker ok kommer denne her:
http://www.janum.net/itsvar/show_img.php?ID=472

Mit office er opdateret. Fejlen opstår aldrig når jeg logger mig på banken direkte på deres hjemmeside, hvorimod fejlen kun kommer når jeg logger mig på via access (hvori der er oprettet en database hvor jeg kan se netbankens sider samtidig med at jeg kan afstemme kundernes indbetalinger)

Skal siges at det virker i det store og hele, men altså ikke hver gang.
Hvordan får jeg evt. en manglende java plugin installeret og hvilken en skal jeg vælge?

Håber det er den rigtige kategori jeg lægger spørgsmålet

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 17-06-05 14:10

Java er ikke længere en del af Microsofts programpakker efter de tabte en retsag til Sun Micro Systems om at levere Java Runtime Enviroment. Du kan hente og installere JVM fra denne side : http://www.znn.dk/

Brug menupunkt 4

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 17-06-05 14:38

Heysa molokyle> jamen jeg har jo java installeret. Ellers ville jeg jo ikke kunne benytte netbanken i de fleste tilfælde!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-05 16:09

Prøv at geninstallere som Molokyle foreslår - enten er der en fejl i din JVM eller også er det banken der har fejl ind imellem, men det kan du bedre finde ud af ved at geninstallere din JVM.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 09-11-06 23:11

Tak for svaret molokyle. Efter geninstallering af windows og installering af java via dit link, lykkedes det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-06 23:23

Ok. Nyeste opdatering hentes (..stadig) hér: http://java.com/en/download/index.jsp

Altså Java JRE (= Java Runtime Environment Version 5.0 Update 9 )

</MOLOKYLE>