/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Åbn i nyt vindue - hvordan???
Fra : Jimmy17
Vist : 276 gange
75 point
Dato : 17-06-05 01:17

Når jeg højreklikker på link, åbner de midt i det hele i et vindue, der ikke fylder hele skærmen.

Vil gerne kunne åbne i nyt vindue, både minimeret og maksimeret.

Hvordan gør jeg det??

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 17-06-05 01:31

Filer - Ny - Vindue

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 17-06-05 01:34

Skal kunne klikke på et tilfældigt link, som jeg så på en måde skal kunne indstille til at åbne
minimeret eller maksimeret.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-05 06:58

Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret! Fjern flueben i Genbrug vinduer til start af genveje!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-06-05 07:47

hej, prøv at trække vinduet, så plejer pc at huske indstillingen. og tryk på firkanten øverst til højre, den skal ikke være dobbelt når du gør det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 08:56

tedd skriver hvordan du undgår at samme vindue åbner sig ved forskellige tast - helt korrekt - men tilsyneladende er det ikke alle steder windows husker det - så genstart lige for en sikkerheds skyld.
Umiddelbart - som jeg læser det åbner du linket i nyt vindue allerede - men vil gerne have vinduet i en anden størrelse og det gør du ved at trække det nye vindue med pilene til ønsket størrelse - her skal også af og til genstartes før windows husker det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-05 10:46

Hvad med bare at bruge en anden browser - avant f. eks. så løser problemet sig selv.

Iøvrigt mener du vel ikke højreklikker - der åbner da ikke noget hvis du højreklikker andet end en menu.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-06-05 11:03

refi
Kommer an på muse indstilling

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 11:06

refi - hvis jeg højreklikke får jeg valget at kunne åbne i nyt vindue - det gør spørger sikkert også

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-05 11:13

Nå ja -

Meeen det er da stadig "bare" en menu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 11:17

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 22:47

højreklik på startlinien.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-05 22:57

Hvor ligger den...........

Er det proceslinien du mener

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 23:03

jep

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 23:05

virker ikke,,,,,,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-05 23:06

Vi der bruger avant har ikke de problemer..........

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 13-07-05 00:13

Hvad er avant???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-05 00:35

Det er en browser - eller rettere sagt et tillæg til IE som du sikkert bruger.

Kan hentes her

http://www.avantbrowser.com/

Annuller spørgsmålet
Fra : Jimmy17

Dato : 10-02-06 00:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål