/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Røde knopper på overarmene?
Fra : Krassus
Vist : 554 gange
20 point
Dato : 16-06-05 14:58

Jeg har en flok røde knopper på overarmene, og har haft siden barnsben, men jeg syntes de er kanon grimme, og mine arme ligner noget der er løgn... for nogen år siden konsulterede jeg min læge mht. det... og han sagde det var talg knupper, og de bare skulle skrubbes væk med en hamp-børste... men det har bare ikke virket... nogen der kan anbefale noget ?

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 16-06-05 15:26

Krassus, man kan få røde knopper over mange ting her i livet, måske går de væk af sig selv engang!

mvh steen

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-06-05 15:33

har haft det samme problem.
Du skal bruge tid og penge, hvis du vil være sikker på, at få dem væk:
Skrubbecreme fex den stribede fra Matas
samt en allerhulens god bodylotion.
Når du går i bad bruger du skrubbecremen på armene (læs hvordan på tuben), tør dig og brug cremen.

Du kan evt tør- polere med ultrafint sandpapir (ligeledes fra Matas), bad og smør dig ind i creme bagefter.

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 16-06-05 16:21

Vil lige vente og se, om det virker før jeg godkender svaret =) håber det er i orden