/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med java-baserede programmer.
Fra : DJ_Puden
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 16-06-05 13:44

Dav alle...

Jeg har et problem med både Azereus og Limewire. Begge er vist java baserede programmer hvis ikke jeg tager meget fejl.

Nå, anyway, når et af de programmer kører, så kører min computer temlig dårligt. Windows "hakker" nærmest, så hver 10-15 sek. så fryser computeren i 4-5 sek.
D.v.s At jeg umuligt kan sidde og lave ting, såsom at surfe eller spille, mens jeg henter diverse ting ned, uden at få lange nosser...

Er der nogen der har nogle ideér?

Computer:

WinXP
AMD64 3200+ (2,2Ghz)
1Gb Ram
Asus k8v-X Board
Radeon9600 XT-Vio 256Mb

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-06-05 13:55

Når du henter derfra tager det jo en masse af din bredbånd, hvorfor din computeren hakker, må det være fordi at harddisken arbejder samtidig med at du prøver at spille

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 16-06-05 14:03

Har haft disse programmer før, og de har kørt uden problemer.

Desuden afspiller jeg aldrig noget FØR at det er hentet...
Har prøvet at installerer den nyeste java. men det hjalæp ikke. Er der andre Java drivere end den på sun.java? og ville det mon hjælpe?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-06-05 14:10

Ja måske,der er en der hedder Java Virtual Machine

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-06-05 14:15

Og du kan hente den fra www.testby.dk

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-06-05 14:34

Hvis du sidder ved en maskine der har for lidt ram, og du kører azureus, vil det trække maskinen meget ned. Jeg kører selv azureus på en 2600+ med kun 256 mb ram, og så kan man næsten godt opgive at lave noget som helt andet end at surfe på nettet. java røver stort set alt min ram når jeg downloader med AZ :/ Jeg forstår dog ikke at din maskine hakker på den måde, da 1 gb ram skulle være nok efter min mening.