/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Forsikring af Samleobjekter
Fra : Grimstrup
Vist : 629 gange
40 point
Dato : 16-06-05 11:41

Hej,

Jeg har en stor saming af Magic: the Gathering kort, mange vil nok mene det lyder fjollet.. det er det sikkert også;) Ikke desto mindre har de en værdi på omkring de 200.000 kr. Men hvordan skal jeg få dem forsikret? Det sker jeg tager dem med ud og spiller til en turnering, eller med for at sælge af dem, men ingen almindelige forsikringer vil forsikre dem mod simpelt tyveri! Jeg blev derfor henvist til Dahlbergassorance (Håber det er stavet rigtigt), nogen der har erfaringer med dem? De forsikre også frimærke samlinger ol. Eller er der nogen der mener at de kender til noget billigere?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-06-05 12:03

Nej, men du skal lige tænke på at det anbefales at forsikre for et beløb 4 gange højere end handelsværdien. En forsikring til 800.000 kr. er ikke billig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-06-05 13:36

Godt svar på sp. arne LOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-06-05 19:22

Klumme -> Det var ikke noget SVAR, men en kommentar. Se til venstre over kommentaren. Hvad står der? Kommentar eller svar?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-06-05 19:26

Nå for søren. Så kan man jo slet ikke svare... der står jo ikke svar nogen steder, men udelukkende kommentar. Sorry. arne..... fortæl mig så lige, hvordan man svarer på et spørgsmål, hvis din nye regel skal holde vand LOOOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-06-05 19:36

Kære Klumme. Man svarer ikke. Man kommenterer og så vælger spørgeren om han eller hun vil acceptere en kommentar som svar. Har du yderligere spørgsmål til Kandu's virkemåde, må du endeligt spørge. Men gør det lige i din egen tråd. Det er god Kandu-opførsel.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-06-05 19:51

Hmmmm du er så klog arne..... bare det var mig.
Forresten.... God Kandu opførsel.......er det noget du ved noget om?? *GG*

Annuller spørgsmålet
Fra : Grimstrup

Dato : 18-04-06 11:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål