/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Tilføj hotmail mail adresse til outlook
Fra : jensviggo
Vist : 777 gange
50 point
Dato : 16-06-05 09:43

hvordan opretter jeg min hotmail i outlook, så jeg kan se den derfra

jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-05 09:44

Det kan du ikke - Hotmail er en webadresse

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 16-06-05 09:47

Du vælger indstillinger for email konti og opretter en ny, der får du så mulighed for at vælge om det skal være Exchange, POP3, IMAP, HTTP eller andet.

Du vælger HTTP og så følger du anvisningerne derfra

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-06-05 09:48

det jeg mener er min xxxxx@hotmail.com

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-06-05 09:48

det jeg mener er min xxxxx@hotmail.com

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-06-05 09:58

det kan ikke lade sig gøre, får jeg at vide outlook ekspress understøtter ikke gratis hotmail konti?????????????ka det passe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-05 10:01

Ja - den kan opgraderes hos msn.com - men så er den ikke længere gratis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-05 10:03

Det koster 149 kr om året.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 16-06-05 10:06

Det er rigtigt, men i spørgsmålet skrev du Outlook.

Outlook og Outlook Express er to forskellige programmer

Outlook XP understøtter Hotmail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-05 10:14

Du kan stadig ikke uden at betale.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-05 10:15

"Backtee"
Det er rigtigt at Outlook understøttet hotmail - men IKKE gratis kontoer.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-06-05 10:20

Det kan man ikke (mere).
Citat
For at beskytte vores brugere mod den stadigt voksende mængde af uønsket e-mail, eller "spam", der sendes fra MSN HotmailSympatico Mail-konti via Outlook og Outlook Express, har vi desværre været nødt til at begrænse brugen af Outlook og Outlook Express til abonnenter.

Ved at gøre denne funktion til en del af et abonnement, så brugeren skal opgive faktureringsoplysninger, bliver det lettere for os at administrere og forhindre misbrug af funktionen, så vi kan beskytte dig og andre mod uønsket e-mail.

Hvis du køber en abonnementstjeneste som f.eks. MSN Hotmail Plus eller MSN Premium, kan du få adgang til din konto fra Outlook eller Outlook Express, og du får desuden mange andre ekstra funktioner. Du kan få vist fordelene ved at opgradere dine MSN HotmailSympatico Mail- eller MSNSympatico/MSN-konti eller oprette en ny abonnementskonto ved at besøge

Men som alt andet kan man betale fra det:
http://join.msn.com/?page=hotmail/es&pgmarket=da-dk&ST=1&RU=http%3a%2f%2fjoin.msn.com%2f%3fpage%3dmisc%2fspecialoffers%26pgmarket%3dda-dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-05 10:23

Som der står under hjælp i din hotmail
[citat]
For at beskytte vores brugere mod den stadigt voksende mængde af uønsket e-mail, eller "spam", der sendes fra MSN HotmailSympatico Mail-konti via Outlook og Outlook Express, har vi desværre været nødt til at begrænse brugen af Outlook og Outlook Express til abonnenter.

Ved at gøre denne funktion til en del af et abonnement, så brugeren skal opgive faktureringsoplysninger, bliver det lettere for os at administrere og forhindre misbrug af funktionen, så vi kan beskytte dig og andre mod uønsket e-mail.

Hvis du køber en abonnementstjeneste som f.eks. MSN Hotmail Plus eller MSN Premium, kan du få adgang til din konto fra Outlook eller Outlook Express, og du får desuden mange andre ekstra funktioner. Du kan få vist fordelene ved at opgradere dine MSN HotmailSympatico Mail- eller MSNSympatico/MSN-konti eller oprette en ny abonnementskonto ved at besøge oplysninger om abonnementer.

[/ citat]

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-05 10:24

Tror vi cross postede Talisko

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-06-05 10:27

LOL... Kanon citat.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-05 10:33

http://dk.yahoo.com/ her kan du få 1GB gratis mail som du kan tilføje til Outlook Express og se dine mails derfra. Når du har en mailkonto her er der en vejledning til hvordan du tilføjer den til OE.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-05 10:59

Det er kun os gamle brugere af hotmail som stadig kan bruge den via outlook /express...................men hvor længe.
Så derfor er den nye vej "gmail"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-05 11:06

Ja hvis der er nogle der mangler invitationer til gmail, så har jeg 50

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-06-05 11:11

tedd> Invitation.? Hvordan det. Jeg kan tilmelde mig Yahoo Mail på deres hjemmeside. Er der en fordel ved at blive inviteret?

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 16-06-05 11:12

Googles Gmail er helt sikkert løsningen - gratis og god.
Du kan fortælle gmail, at du vil have en kopi af dine mails sendt til Outlook - smart!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-05 11:14

Hvis man skal oprette en gmail konto, kræver det at man blir inviteret taliskoko! Hvorfor aner jeg ikke, men sådan er det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-05 11:15

ja tak tedd, du må gerne sende en invitation til mig. Se under min profil

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-05 11:19

Ok bentjuul! Den burde ligge der nu

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-06-05 11:20

Hej Tedd. Du må også gerne smide en hertil. Hvis det er så godt, skal det da prøves.

Jeg skal dog køre nu, men kan kigge på det efter kl. 2100 iaften.
daj1972 @ hotmail.com Uden mellemrum i @.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-06-05 11:23

ok

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-05 11:32

Tak for det tedd - jeg har oprettet en gmail med 2.3 GB plads.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-05 16:16

bentjuul - kan man så bruge dig som cyperspace-lager nu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-05 16:44

Ja, det er helt ok Eyvind rart med lidt god plads på Yahoo får man "kun" 1 GB plads, men så kan man også hente sine mails via OE.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-06-05 07:00

pu---ha, det satte røre i klubben, men jeg blev meget meget klogere

jensviggo