/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Alt for mange hår på armene (er pige) ??
Fra : ida.sorensen
Vist : 2121 gange
45 point
Dato : 16-06-05 09:07

Hej.

Hvad kan man gøre hvis man har alt for mange hår på armene og er en pige. Det ser jo virkelig skrækkeligt ud. Og når de til med er temmelig mørke ????

Mvh mig

P.S. Undskyld at jeg ikke har flere point at give af.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 55 point
Dato : 16-06-05 09:17

først og fremmest så barber aldrig det fremmer blot hårvæksten.

De fleste steder kan du købe hårfjernings produkter af forskellig art - nogen bedre end andre - nogen dyrere en andre - jeg ville personligt anbefale cremen fra Hanne Bang - den er rimelig i pris og nem og bekvem at gå til. (der hører plejende og kølende efterbehandling med)

Ellers forhør dig hvor du handler kosmetik og lignende - men vær opmærksom på at nogen produkter er mere allergifremkaldende end andre

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 09:35

Okay. Tak for svaret. Men søger nu alligevel noget andet. For synes det ser dumt ud, at der slet ikke er nogen som helst hår.

Hørte i et tv program, at man kan afblege sine hår på armene, hvis man har meget sorte hår. Men hvad er det nu man afbleger med?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 09:41

det kan du gøre både ved at bruge et ganske almindelig affarvingsmiddel til hår - eller med lidt brintoverilte - spørg efter procenten på den hos forhandler - jeg mener det er 40 %

har du tænkt over at solen bleger meget hurtigt ?????

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 16-06-05 09:43

Hejsa Ida
Nu skriver du er pige,men hvor gl.?Hvis du ikke er så gl. så vent.
Ellers findes der mange gode voksbehandlingsapparater+ voks til fjernese af hår med strips.Gå evt. ind på denne side www.ascollection.dk
under hårfjerning finder du både voks+ apparater,med priser.
mvh eskild

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 09:54

Okay. Tak for svarene. Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

Jeg er kun 16, så har ikke tæbkt mig at fjerne dem. Men vil bare gerne vide, hvis nu der var en super nem og helt uskadelig måde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-06-05 11:48

Man kan købe afblegning til ansigtshår.

Det må også kunne bruges på armene.

Prøv Matas. De har lidt af hvert til den slags.

Man skal passe på med brintoverilte og hårblegningsmidler (til "parykken").

De kommer for tæt på huden på armene.

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 02:11

camillas moster - der er bare lige det at helt hvide hår er ligeså tydelige som helt mørke

cremen jeg omtalte er god til at fjerne - skal der blot bleges så kan brintoverilte bruges med forsigtighed - og der skal smøres en kølende gele på bagefter for at huden ikke skades.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-06-05 08:40

Mirit, jeg må nok lige korrigere dig... Barbering fremmer ikke håvæksten, men der sker det, at hårene bliver lidt mere stive...
...og så lige en kommentar til spørgsmålet, jeg er selv mørkhåret og har også tydelige mørke hår på armene, men der går ikke længe før solen har bleget dem...og jeg er ret overbevist om at DU (Ida) er den eneste der lægger mærke til dem...
mange venlige hilsner
mango

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 08:47

camillasmoster - rigtigt - hårene bliver kraftigere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-06-05 09:58

Lyse hår ses da ikke så tydeligt, som mørke - de bliver vel ikke selvlysende?!

Processen kan jo også stoppes, når de er bleget tilpas, æ ou

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-06-05 10:01

miritdk
"camillasmoster - rigtigt - hårene bliver kraftigere"

Næh, hårene bliver bare lidt stivere, når farvepigmentet fjernes.

Det føles kraftigere.

Det kan være en fordel, hvis man har et hår, der klasker nemt.

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 11:04

fem stjerner for ordkløveri Camillasmoster ;.) (kan da ikke gøre ved at jeg formuler mig forkert (tror jeg nok)

ingen god ide med stive hår på armen (så lige for mig at hårene stak ud gennem en bluse)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-06-05 14:06

Hav hav jeg er jo ikke tankelæser, vel

Overdrivelse fremmer forståelsen

Hårene på armene er ikke samme slags som på hovedet - på armene er det meget blødere.

Ha ha, jeg kan lige se det - av, jeg stak mig på din arm

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 15:39

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 05-07-05 13:01

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-05 15:21

selvtak - fandt du den løsning du ønskede ????

Kommentar
Fra : Maham88

Dato : 09-11-07 11:54

hej søde jeg kender det godt.. den gang jeg var 11 år have jeg også meget mørkt hår på armne.. så synes du skal gøre dte samme som mig. siden jeg var 14 år. har jeg brugt veet voks fra matas og det har hjulpet meget. nu har jeg ikke så meget hår på armene der går 4 uger før de vokser i gen. men ikke så voldsom som før.. da kommer meget lidt når det vokser,... det er som om det ikke er min gamle arme hehe jeg håber du kan bruge min råd nu er jeg 19 år.

Kommentar
Fra : Maham88

Dato : 09-11-07 11:56

lige til min indlæg. det er fra matas varm veet voks ikke kold.