/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gemme midlertidige filer fra Windows Med~
Fra : goldeneye
Vist : 980 gange
100 point
Dato : 15-06-05 21:44

Kan man gemme lyd eller billedfiler der streames fra nettet ?
Tænker især på filmtrailers.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 21:52

ja
vælg gem som - eller se om de ligger i din browser hvis det ikke er så lige til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 21:52

gem eller gem som - samme fedt

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 15-06-05 22:01

Det kommer an på hvilket format de streames i.

Hvis det f.eks. er asf, så kan det ikke lade sig gøre fordi det er ikke filen du får ned ved 'gem som', men derimod et link til den server hvor filen findes. Er det derimod en WMA, så er der gode muligheder...

Selvfølgelig kan du installere et tredje program hvis direkte formål er at optage streams. Så svar på dit spørgsmål er ja - man kan godt gemme streams af lyd og billeder ned. Men hvis du forventer at gøre brug af Windows Media Player, så er svaret afhængig af det format der streames.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 16-06-05 11:33

Mange af de filer, ligger gerne i temporary internet files.

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 16-06-05 18:58

Ok, det er ikke muligt at gemme ved hjælp af gem som.
Nogle videofiler gemmes i temporary internet files, derfra kan jeg så tage dem.
Nogle musikfiler gemmes i formatet "Nero ShowTime" ??!!
Hvilke programmer kan optage streams ?