/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
combi camp
Fra : mrdon
Vist : 789 gange
100 point
Dato : 15-06-05 17:56

hej vi har en combi camp fra 1981 (bella camp) som vi er meget glade for , men teltet på den er ved at være dårlig lidt hullet og efterhånden også lidt mør. forteltet er i rimelig stand. mit spørgsmål er så kan man købe et telt fra en anden combi camp som ikke er samme model og sætte det over på. og kan man få telt eller få det gamle reperaret uden at det koster en stor formue.. jeg har kigget efter en combi camp som min men der er ikke så mange til salg og dem der er har ikke et bedre telt end det jeg selv har lidt hullet og mørnet.

hilsen mrdon

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 15-06-05 18:12

Nej, du skal ikke umiddelbart regne med der er noget der passer sammen.
Selv inden for samme mærker, er der afvigelser modellerne imellem.

Og hvis dit telt er mørt, kan det ikke betale sig at reparere på det, for det går bare endnu mere i stykker.
Så er det bedre at skrotte den og finde en anden der er bedre.

Jeg har en Combicamp4001, hvor noget familie gerne ville låne forteltet til deres CC4000.
og det passede ikke engang selv om de to er næsten ens når de er slået op. (Teltet kunne slet ikke sættes på fordi lynlåsene var spejlvendte).

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-06-05 18:31

Ring til fabrikken, det kan da være at de har et originalt liggende på lager.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-06-05 18:36

Deres hjemmeside er http://www.combicamp.com

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 15:18

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : mrdon

Dato : 03-07-05 19:22

Tak for svaret dova.