/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
TvShop
Fra : MathildeP
Vist : 721 gange
100 point
Dato : 01-10-02 22:39

Nogen der har erfaring med om man kan få pengene tilbage for de produkter man køber hos TvShop???

Hvis man virkelig får penge tilbage hvis det ikke virker, kan der jo ikke ske noget ved at prøve...

Mathildep

Kommentar
Fra : Essence

Dato : 01-10-02 23:25

Plejer de ikke at rekalmere med de dér "30-dages returfri garanti" (ell. lign.)?
-for hvis de gør, _skal_ de ifølge loven gøre det og hvis de alligevel ikke gør det, klager man til ombudsmanden, som så lægger sag an.
-vistnok :0}

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 01-10-02 22:01

JA, det kan man godt. Men helt ærligt, i alle de år Danmark har været
velsignet med TV3 og TV3+ har jeg ikke set et eneste ærligt produkt. Det
meste har været fup, løgn og halve sandheder. Selv har jeg købt den
fantastiske Power Rider, som jeg returnerede efter 2 uger, forid den gav mig
rygsmerter og så elastiktræningsbånd, som ligeledes røg tilbage. Glem TV
Shop og spar dig for en masse besvær.

"MathildeP" <MathildeP.news@kandu.dk> wrote in message
news:lBnm9.64191$Qk5.2505316@news010.worldonline.dk...
> Nogen der har erfaring med om man kan få pengene tilbage for de
> produkter man køber hos TvShop???
>
> Hvis man virkelig får penge tilbage hvis det ikke virker, kan der jo
> ikke ske noget ved at prøve...
>
> Mathildep
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 01-10-02 23:35

Ved godt at de skal overholde det med de 30 dage ifgl loven... Men problemet er jo hvis de trækker det ud med at betale, så folk ikke gider blive ved med at brokke sig til dem... Så ender det til sidst med at de slipper for at betale.

Mente mere om de har ry for at betale med det samme uden problemer, eller om de begynder at argumentere for at man måske har brugt produktet forkert siden man ikke har fået de rigtige resultater... Forstår i hvad jeg mener???

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 01-10-02 23:39

Oki.. Og de betalte bare pengene tilbage uden vrøvl???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-02 04:59

Ja.

"MathildeP" <MathildeP.news@kandu.dk> wrote in message
news:Btom9.64246$Qk5.2516174@news010.worldonline.dk...
> Oki.. Og de betalte bare pengene tilbage uden vrøvl???, '%s')
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-02 18:10

'pizzaman' havde følgende at sige :

> JA, det kan man godt. Men helt ærligt, i alle de år Danmark har været
> velsignet med TV3 og TV3+ har jeg ikke set et eneste ærligt produkt. Det
> meste har været fup, løgn og halve sandheder. Selv har jeg købt den
> fantastiske Power Rider, som jeg returnerede efter 2 uger, forid den gav mig
> rygsmerter og så elastiktræningsbånd, som ligeledes røg tilbage. Glem TV
> Shop og spar dig for en masse besvær.
>
Hej
Hvad så med det der "bælte" som via elektriske impulser skulle gi' en
hvad der svarer til 700 sit-ups på 10-15 minutter. Det er vel også en
joke eller virker det alligevel???? Stinker næsten langt væk af løgn og
latin!!
--
mvh
ArJo

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 02-10-02 20:03

"ArJo" <<<

Jep det virker hvis man er forholsvis tynd i forvejen! Hvis ikke man er kan impulserne ikke trænge ind til musklerne, og så er der jo ligesom ikke meget ved den vel!

Wabstergirl

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-10-02 19:22

ArJo <not@to.know> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.180546b8b57dcfc2989681@news.arrownet.dk...

> Hej
> Hvad så med det der "bælte" som via elektriske impulser skulle gi' en
> hvad der svarer til 700 sit-ups på 10-15 minutter. Det er vel også en
> joke eller virker det alligevel???? Stinker næsten langt væk af løgn og
> latin!!
> --

Nu kender jeg ikke det gældende produkt - men produkterne af arten -
elektriske impulser - skulle faktisk kunne virke - og det har ikke noget at
sige om man er overvægtig! - jeg havde intet problem med at mærke den
"stikkende" fornemmelse og muskelsammentrækningen overhovedet! - og der er
altså en del, den skal igennem der! :) jf wabstergirls bemærkning

> mvh
> ArJo

Katja

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-10-02 06:27

"ArJo" <not@to.know> wrote in message
news:MPG.180546b8b57dcfc2989681@news.arrownet.dk...

> Hvad så med det der "bælte" som via elektriske impulser skulle gi' en
> hvad der svarer til 700 sit-ups på 10-15 minutter.

Nej, det er ganske rigtig fup! den stimulering der kommer er alt for lille,
og mængden af aktiverede muskler ligeledes for lille til at det kan mærkes i
energiregnskabet. Ej heller kan man forvente at musklerne bliver større i
nævneværdig grad.

- Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://home.tiscali.dk/~mgj

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 03-10-02 14:14

"KatjaStrofen" <<<<

Ja undskyld Katja, men det er faktisk bevist! Selvfølgelig kan du mærke at det prikker o.s.v. men det har ikke den effekt som det burde have!

Wabstergirl

Godkendelse af svar
Fra : MathildeP

Dato : 03-10-02 21:30

Tak for svaret pizzaman.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-10-02 20:10

wabstergirl <wabstergirl.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YnWm9.66650$Qk5.2822842@news010.worldonline.dk...
> "KatjaStrofen" <<<<
>
> Ja undskyld Katja, men det er faktisk bevist! Selvfølgelig kan du mærke
> at det prikker o.s.v. men det har ikke den effekt som det burde have!

LOL - du behøver da ikke sige undskyld! - blot diske op med beviset :) *GG*
Katja

> Wabstergirl
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : jamilla

Dato : 29-05-03 14:45

Taget fra tvshop.com

Vi er generøse og tilbyder dig altid at købe med fortrydelsesret i 30 dage efter modtagelsen! Du er i din fulde ret til at bytte til en anden størrelse, farve, et andet produkt eller til helt at fortryde inden for disse 30 dage. Returfragten skal du selv sørge for og varerne skal altid sendes som pakke, hverken mod forudbetaling pr. post eller pr. efterkrav. Vi kræver dog, at varen ikke er brugt og at den returneres i originalforpakningen, sammen med alt eventuel informationsmateriale. Musik og video produkter, modtages ikke retur, hvis plombering er brudt. Tilbagebetaling af varens værdi sker via checkudbetaling eller tilbageførsel til konto, såfremt du har betalt med kreditkort.

Kommentar
Fra : ptf

Dato : 20-07-03 09:41

>LOL - du behøver da ikke sige undskyld! - blot diske op med beviset :) *GG*
>Katja

Tag et kig på denne side, der har du beviset.
http://www.wwlp.com/news/localnews/index_abenergizer.html

Kommentar
Fra : jamilla

Dato : 22-07-03 13:47

Jeg har prøvet abenergizeren og jeg vil råde alle, eller i hvert fald piger til ikke at prøve den.
Jeg fik plet blødninger af at bruge den efter 2 ugers brug. Det er selvfølgelig ikke alle der kommer ud for det, men jeg ville bare lige advare om at det kan ske. - Der står for øvrigt også i brugs-anvisningen, at man ikke skal bruge den når man har mensturation "hvad jeg forøvrigt ikke gjorde" ,så mon ikke det udløser et eller andet i maven selv om man ikke har det. - DET KAN IKKE VÆRE SUNDT!!!
Jeg har lige returneret den og jeg skulle kunne få mine penge inden for en månedes tid skrev de.