/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
soegning.dk
Fra : AndersFogh
Vist : 274 gange
50 point
Dato : 15-06-05 13:18

Er der nogen der har erfaring med, at få sit domæne registreret hos soegning.dk.
Så vidt jeg kan se, så skal man selv tilføje et link til sin hjemmeside, men når man slår nogle af de forskellige firmaer op som står på soegning.dk, så kan jeg ikke se, at de har noget link til soegning.dk
Findes der en liste over attraktive steder man kan registrere sit domæne gratis ?

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 15-06-05 13:23
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-05 13:26

Du kan ikke få registreret et dk domæne gratis. Du skal betale 50 kr. + moms til
www.dk-hostmaster.dk for et dk domæne.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-05 13:33

Nåh, det kunne da se ud til at jeg har misforstået spørgsmålet

//bentjuul

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 15-06-05 13:37

hmmm, eller også var jeg forkert på den ?

Kommentar
Fra : AndersFogh

Dato : 15-06-05 13:43

Jeg har en sproglig korrektion. Jeg mener URL-adressen, altså det link, der fører videre til ens hjemmeside.
Sorry.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-05 13:46

Hos www.gratisdns.dk kan du oprette et domæne til normal pris ca. 100 kr. (og 75 årlig)
gratisdns vil gerne yde domaine name service - altså pege på dit IP når der forespørges til dit domænenavn.............eks. abc.dk >> dit IP nummer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 14:13

gående kyllings link er særdeles effektivt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-06-05 14:24

Glem min kommentar.............det var jo ikke det du skulle bruge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-06-05 16:01

Få en counter gratis og registrering hos www.chart.dk

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 15-06-05 20:15

http://www.dmoz.org hvis du vil have dit domæne på verdens søgemaskiner