/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PDA forbindelse til PC
Fra : niller59
Vist : 363 gange
300 point
Dato : 15-06-05 09:29

Hej
Jeg har købt en iPac 1930 , jeg kan ikke få forbindelse til min PC. Jeg har installeret Activ Sync nyeste udg. , men får ikke oprettet forbindelse. Jeg håber at kunne bruge den til navigation i ferien om 14 dage. Har i mulighed for at hjælpe ?

Kommentar
Fra : bne

Dato : 15-06-05 09:37

Prøv at kigge på http://www.tomtom-user.dk/ - det er godt nok TomTom det går mest på, men der er også råd og vejledning til alt muligt andet.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-06-05 09:50

Du skal måske i Ipac'en vælge om det er usb, com eller trådløs forbindelse.

Jes

Kommentar
Fra : bne

Dato : 15-06-05 09:52

Pabloj har fat i noget der......

Du kan jo også læse her http://www.kandu.dk/dk/spg/64373 - Niederhof lyder ikke vildt begejstret for hans udstyr.....

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-06-05 10:24

Jeg mener også at i ActiveSync kan man i tool konfigurere
forbindelsen. I 3800 serien skal man stille den begge steder.

Jes

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 15-06-05 12:48

Har du oprettet forbindelse til din IPAQ? Hvis ikke kan ActivSync ikke udvæksle informationer. Kører du WinXP? - ja, så kan du se din IPAQ i stifinder.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 15-06-05 13:18

Hej jeg havde selv en Ipaq 1930I. Der følger en cd med... Installer activesync fra den. Og kobl kablet som følger med ipaq´en´til pc´eren. Den finder selv forbindelsen, du skal ikke indstille noget..

- afinstaller den version du har installeret
- installer den som følger med din Ipaq
- kobl ipaq´en til via kablet
- tænd for Ipaq´en

Så skulle det virke...!

Mikael

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 15-06-05 22:11

tak for jeres komentarer.
Jeg har installeret fra CD - men får svar " ingen forbindelse "
mvh
Niller59